خبرگزاری کار ایران

تصمیم گیری‌ها شورایی خواهد بود

نامزد انتخابات تکواندو: به هیچ وجه انصراف نمی‌دهم/ نمی‌توانم به عملکرد پولادگر نمره بدهم

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۲۵۳

نامزد انتخابات فدراسیون تکواندو گفت: بااصرار دوستان وارد انتخابات شدم و انصراف هم نمی دهم .

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مختار کلانتری، رئیس اسبق فدراسیون تکواندو، که در دوره جدید انتخابات فدراسیون تکواندو برای پست ریاست نام نویسی کرده است، درباره انتخابات دوم دی این فدراسیون گفت: تکواندو یکی از رشته های موفق و مدال آور ورزش است.  ۲۰ سال قبل که وارد تکواندو شدم خبری از مدال آوری نبود.  نخستین قهرمانی جام جهانی را در   سال ۲۰۰۰ کسب کردیم و نخستین مدال طلای جهان را هم سال ۱۹۹۷ مهدی بی باک کسب کرد که در زمان ریاست من در فدراسیون اتفاق افتاد.

وی افزود: من به عنوان یکی از هفت نامزد این انتخابات تایید صلاحیت شدم. برای نخستین برنامه ام می خواهم جامعه تکواندو را که دچار اختلاف شده است را همچون چهار سالی که قبلا رییس بودم، در قدم اول از بین ببرم. بااصرار دوستان وارد انتخابات شدم و انصراف نمی دهم. 

این نامزد انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو گفت: تکواندو ایران پتانسیل زیادی برای آموزش در خارج از کشور دارد که در نظر دارم برای مربیان، داوران و برخی تکواندوکاران در این بخش برنامه ریزی کنم و دفتر رسمی همچون کره جنوبی تاسیس کنم.

وی در خصوص مربیگری رضا مهماندوست در تیم ملی جمهوری آذربایجان افزود: مهماندوست رقیب ما است و ایرادی ندارد و افتخار ما است. اعزام ها و لژیونر شدن اگر با برنامه فدراسیون باشد، مشکلی به وجود نمیاید. چون دیده شده که تکواندوکاران از مجاری غیرقانونی راهی کشورهای دیگر رفته اند.

کلانتری با اشاره به اینکه تصمیم گیری در فدراسیون تکواندو را شورایی اجرا خواهد کرد، گفت: همه با این تصمیم در موفقیت ها سهیم می شوند. قطعا خروجی تصمیم جمعی بهتر از انفرادی است. اعتراضات هم به حداقل می رسد.

وی درباره شفاف سازی مالی فدراسیون تکواندو افزود: یکی از برنامه هایم اعلام درآمد فدراسیون خواهد بود و ایرادی ندارد آن را اعلام کنم. می خواهم بخشی از درآمدهای فدراسیون را در اختیار استانها قرار دهم تا ایجاد انگیزه سود آنها هم به دنبال درآمدزایی باشند. ضمن آنکه باید استانها را در برنامه ها دخالت دهیم. 

وی ادامه داد: اعزام ها نباید فقط به عده ای خاص اختصاص یابد. هر استانی که تعداد ورزشکار بیشتری در تیم ملی داشته باشد در اولویت است. ضمن آنکه تیم ملی ثابتی هم نخواهیم داشت.

رییس اسبق فدراسیون تکواندو گفت: میخواهم حامیان مالی خوبی جذب کنم. تمرکز زدایی را در برنامه هایم دارم و نمی خواهم همه برنامه ها را انفرادی انجام دهم. 

وی افزود: جایگاه ما در فدراسیون جهانی بابد حفظ شود. باید مراقب باشیم دوپینگی هم از تکواندو خارج نشود.

کلانتری گفت: در این رابطه خیلی کار سیاسی نباید انجام بدهیم. مسئولان وزارت ورزش گفته اند که شرایط برای همه نامزدها مساوی است و نتیجه قابل پیش بینی نیست. هنوز نمی دانم چه افرادی کنار می کشند و هر نتیجه ای کسب شود من راضی هستم.

وی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد پولادگر در چهار دوره مدیریتش در فدراسیون تکواندو افزود: پولادگر زحمات زیادی برای تکواندو کشیده است. نمره ای نمی توانم برای وی در نظر بگیرم چون او رقیب من است. اختلافی که در این مدت در خانواده تکواندو ایجاد شده است باعث شد من وارد انتخابات شوم. نباید مدیر موفقرا نادیده گرفت.

وی درباره حمایت هادی ساعی از او و حضور مجدد او در فدراسیون تکواندو گفت: من از همه نیروهای تکواندو استفاده می کنم حتی پولادگر. همه کرسی ها و افتخارات باید حفظ شود.

کلانتری درباره ائتلاف با جمشید سهرابدیگر نامزد انتخابات فدراسیون تکواندو افزود: ائتلاف خوب است اما تا این لحظه اتفاقی رخ نداده است. همه رقیبان تبلیغات خود را دارند.

وی درباره جلسه اش با پولادگر در هفته گذشته گفت: ائتلاف خاصی با پولادگر ندارم و همه کاندیداها به صورت آزادانه در انتخابات حضور دارند. پیشنهاد نائب ریسی به من هم صحت ندارد. 

نامزد انتخابات فدراسیون تکواندو افزود: وزیر ورزش روی تکواندو حساس است و او فضای مناسبی برای انتخابات ایجاد کرده است. ایمان دارم به صحبت های مسئولان ورزش که شرایط عادلانه ای برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز