خبرگزاری کار ایران

سوشا - پرسپولیس؛ تقابل جذابی که به تعویق افتاد

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۰۸۵

گلر صنعت نفت قادر به حضور در بازی مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سوشا مکانی، دروازه‌بان سابق پرسپولیس که بعد از چند سال فعالیت در خارج از این با حضور در صنعت‌نفت به لیگ برتر برگشته است، این روزها در تمرینات تیم جدید خود شرکت می‌کند و به احتمال زیاد او را در نیم فصل دوم در ترکیب طلایی‌پوشان آبادان خواهیم دید.

نخستین بازی صنعت نفت پس از شروع نقل و انتقالات مربوط به دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس است که درست در روز باز شدن پنجره نقل و انتقالات انجام می‌شود و طبق گفته مسئولان سازمان لیگ، تیم‌هایی که در این روز بازی دارند در صورت گرفتن کارت بازی بازیکنان جدیدشان قادر به استفاده از آنها خواهند بود.

به همین دلیل شائبه حضور سوشا مکانی مقابل پرسپولیس شکل گرفت که تقابلی جذاب و دیدنی خواهد بود ولی گلر جدید نفتی‌ها امکان حضور در دیدار جام حذفی تیمش مقابل پرسپولیس را ندارد.

با توجه به اینکه سوشا مکانی برای دریافت کارت بازی نیاز به itc دارد که گرفتن آن مدتی زمان می‌برد، او قطعاً در دیدار روز سه‌شنبه تیمش غایب خواهد بود و از روی سکوها کار را دنبال می‌کند.

بدین ترتیب یک تقابل حساس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شکل نگرفت تا هوادارانی که دوست داشتند سوشا را مقابل پرسپولیس و برانکو بببیند مجبور باشند تا هفته بیست و سوم لیگ برتر صبر کنند.

سوشا مکانی فصل چهاردهم و پانزدهم را در پرسپولیس سپری کرد و علاوه بر عملکرد نه چندان مطلوب و پر اشتباهش درگیر حواشی زیادی بود که باعث محرومیت‌های طولانی مدت وی شد و عده‌ای او را یکی از مقصران از دست رفتن قهرمانی فصل پانزدهم سرخپوشان می‌دانند.

با این وجود کارنامه مکانی در تیم‌هایی مثل فولاد و نفت تهران کارنامه خوبی است و او در لیگ نروژ هم عملکرد خوبی در میوندالن و استرومسگودست داشته و چند بار کی‌روش را وارد کرده نامش را در فهرست تیم ملی قرار دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز