خبرگزاری کار ایران

شفاف سازی عامل اصلی جنجالی‌ترین صحنه بازی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۹۱۵

مدافع بادران تهران اظهاراتی را درباره صحنه پنالتی در دیدار مقابل پرسپولیس تهران مطرح کرد.

روح الله نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره رویارویی با پرسپولیس تهران در جام حذفی گفت: اکثر بازیکنان ما بازی با تیم‌های بزرگ را تجربه کرده بودند و بیشتر از این غافلگیر شدیم که 15 هزار هوادار برای تماشای بازی ما به ورزشگاه آمده بودند.

وی ادامه داد: حداقل نتیجه حق ما تساوی بود تا بازی به وقت اضافه کشیده شود و در آنجا کار را تمام کنیم. اما یکسری اتفاقها افتاد که این نتیجه رقم نخورد. در نیمه اول پا به پای پرسپولیس رفتیم. در نیمه دوم اما بدن‌هایمان خسته شد به همین دلیل عقب تر بازی کردیم و نسبت به نیمه افت کردیم.

نعمتی درباره پنالتی که داور برای پرسپولیس اعلام کرد، گفت: صحنه پنالتی را همه دیدند و این را بگویم که بیرون محوطه جریمه با دست پیراهن رسن را گرفتم؛ وقتی فهمیدم به او نمی‌رسم پیراهن را رها کردم و نوبت او شد تا پیراهن من را بگیرد. پیراهن را کشید و خودش را درون محوطه به زمین انداخت. همین. فکر کردم الان کمک داور صحنه را به نفع ما اعلام می‌کند اما به من گفت نظر اصلی را داور اعلام می‌کند. داور هم پنالتی را اعلام کرد و صحنه خیلی آشکار بود.

مدافع بادران درباره ادامه بازی‌های تیم یک دست و خوبی داریم. اگر با همین روند پیش برویم ما قهرمان لیگ دسته اول می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز