خبرگزاری کار ایران

عالیشاه: باورم نمی‌شود قرار است به میادین برگردم/ نیم فصل دوم تراکتور متفاوتی می‌بینید

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۷۶۰

امید عالیشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایطش در تراکتورسازی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که روزهای سختی که پشت‌سر گذاشتم در حال تمام شدن است و شور و شوق زیادی برای بازگشت به میادین دارم. حقیقتش باورم نمی‌شود این دوران سخت در حال تمام شدن است. در حال حاضر تمریناتم را به طور جدی پیگیری می‌کنم تا حضور خوبی در ترکیب تیم داشته باشم و با آمادگی کامل به تیم کمک کنم.

وی افزود: تراکتورسازی هم دوران سختی داشته و محرومیت از نقل و انتقلات کمی مشکل‌ساز شد ولی خدا را شکر با توجه به شرایط نتایج خوبی کسب شده است و با جذب بازیکنان جدید نقاط ضعف تیم هم برطرف می‌شود تا حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم داشته باشیم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. مطمئن باشید تراکتر متفاوتی در نیم فصل دوم خواهید دید.

هافبک تراکتورسازی در مورد خریدهای جدید تیم گفت: بازیکنان خوبی جذب تیم شدند که از نفرات کلیدی تیم‌شان بودند و می‌توانند به تراکتورسازی کمک کنند. کادرفنی با چشم باز و شناخت خوبی که از بازیکنان مورد نظرش دارد بر اساس نیازهایی که احساس می‌شود اقدام به جذب بازیکن کرده است و مطمئن باشید تمام خریدهای جدید عملکرد خوبی در نیم فصل دوم خواهند داشت.

عالیشاه در ادامه با اشاره به دیدار جام حذفی مقابل استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم ولی هدف اصلی ما برای رسیدن به آسیا جام حذفی است و قصد داریم در این رقابت‌ها به قهرمانی برسیم برای همین باید از هر دیدار دشواری که داریم عبور کنیم و امیدوارم در بازی با استقلال خوزستان هم موفق باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز