خبرگزاری کار ایران

صنعت نفت در جام حذفی خطرناک‌تر است

شجاع خلیل‌زاده: بادران را دست کم گرفته بودیم/ برانکو می‌خواهد گلزن باشم

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۷۴۸

مدافع پرسپولیس از پیروزی مقابل بادران و گلزنی در این بازی می‌گوید.

شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی مقابل بادران در جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی مقابل بادران داشتیم و این تیم فراتر از حد انتظار ما ظاهر شد. در نیمه اول این تیم را دست‌کم گرفته بودیم و توانستند ما را آزار دهند و خطرناک ظاهر شوند ولی با توصیه‌های برانکو بین دو نیمه اوضاع بهتر شد و توانستیم بازی را در دست بگیریم و خوشبختانه نتیجه لازم را کسب کردیم.

وی در مورد گلزنی خودش در این بازی گفت: من همیشه تلاش می‌کنم برای تیم مثمر ثمر باشم و چه در کارهای دفاعی چه هجومی به تیم کمک کنم و گلی هم که زدم زحمت حاصل کار تیمی بود و خوشحالم با این گل از حریف پیش افتادیم و جواز صعود گرفتیم.

مدافع پرسپولیس با اشاره به گلزنی‌هایش برای این تیم عنوان کرد: با تصمیم برانکو و برنامه‌ای که در تمرینات برای گلزنی پیاده می‌کند ما موقعیت‌سازی می‌کنیم و تمام گل‌هایی که در پرسپولیس زده می‌شود حاصل طراحی و کار تیمی است و هیچ گلی در تیم ما اتفاقی به ثمر نمی‌رسد.

خلیل‌زاده با اشاره به تقابل مجدد با صنعت نفت گفت: این بازی به مراتب سخت‌تر از دیدار لیگ برتر است و صنعت نفت می‌آید هم به مرحله بعد صعود کند و هم انتقام شکستی که در لیگ از ما خورده را جبران کند و انگیزه بالای این تیم می‌تواند برای ما دردسر ساز شود و باید حواسمان را جمع کنیم.

وی با اشاره به فرصت پرسپولیس برای کسب دوگانه بعد از سال‌ها خاطرنشان کرد: همه تلاش ما همین است که بتوانیم هر دو جام را کسب کنیم و هواداران را خوشحال کنیم ولی راه سختی داریم و هنوز خیلی زود است در این مورد صحبت کنیم. به قول برانکو هر بازی برای ما یک فینال است و باید زحمت زیادی بکشیم تا به نتیجه برسیم.

مدافع پرسپولیس در پایان با اشاره به فاصله 7 امتیازی در جدول لیگ برتر با تیم دوم اظهار داشت: فاصله کمی زیاد شده است ولی هنوز زود است که بخواهیم کار را تمام شده بدانیم و اگر از الان در باد این اختلاف بخوابیم ممکن است ضرر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز