خبرگزاری کار ایران

شکست خنک، ماموریت جدید ستاره گورخرها/ کاوه، شش دانگ ترین مهاجم ژوپیلرلیگ

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۷۲۱

کاوه به طور میانگین در 82 دقیقه هر مسابقه در زمین حضور داشته است و حالا با زدن 8 گل یکی از خطرناک ترین مهاجمان ژوپیلر لیگ به حساب می اید.

به گزارش ایلنا، هیچ کس فکرش را هم نمی کرد شماره 9 سال گذشته استقلال بتواند در این بازه زمانی کوتاه تا این حد پیشرفت کند و بدرخشد. شروع نا امید کننده اش از روی نیمکت هم گواه همین مساله بود اما کاوه برای نیمکت نشینی و بازگشتی سریع به ایران نیامده بود. همان عکس های کم تعداد مخابره شده در تمرینات پیش فصل شارلروا هم نشان داد که این پسر 25 ساله با انگیزه های زیادی پا به بلژیک گذاشته است.

حالا و پس از گذشت حدود 4 ماه از آن روزها کاوه به محبوبترین ستاره تیمش تبدیل شده و هم تیمی هایش هر کدام برای او لقبی را برگزیده اند. فوروارد خستگی ناپذیری که در عین گل زدن، خوب پاس گل می دهد و شانس موقعیت سازی را از مدافعان تیم های روبرو سلب می کند.

کاوه پیش از آغاز هفته بیستم در 17 بازی به میدان رفته که 16 تای آن از ابتدا بوده است. او به طور میانگین در 82 دقیقه هر مسابقه در زمین حضور داشته است و حالا با زدن 8 گل یکی از خطرناک ترین مهاجمان ژوپیلر لیگ به حساب می اید. تنوع کاوه در گلزنی هم زبانزد است. او هم با شوت های از راه دور، هم با ضربه سرهای به موقع و هم با شم بالای گلزنی در دهانه دروازه حریفان را از پا می اندازد. شارلروا با درخشش کاوه و چند ستاره دیگر حالا تیم دوم جدول رده بندی است و جدی ترین رقیب بروژ برای قهرمانی به حساب می اید.

رضایی در 5 بازی اخیر 4 گل زده و از ابتدای فصل تا به اینجا دو دبل هم داشته است. او فصل قبل در لباس استقلال و در بازی های لیگ 7 گل تا پایان هفته سی ام به ثمر رساند اما حالا در لیگ بلژیک و تا پاپان هفته نوزدهم هشت گل به ثمر رسانده است.

شارلروا برای حفظ و حتی کاهش فاصله 6 امتیازی با تیم صدرنشین می بایست در خانه خود تیم رده دهمی خنک را شکست دهند. کاری که به نظر برای گورخرها با ستاره ایرانی شان سخت نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز