خبرگزاری کار ایران

یکشنبه سرنوشت ساز برای آلکمار و جهانبخش/ آفاس اشتادیون در انتظار درخشش ستاره داماشی

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۷۱۵

زدن 6 گل و ارسال 6 پاس گل گواه تاثیر گذاری و پیشرفت باورنکردنی علیرضا در ترکیب آلکمار است.

به گزارش ایلنا، عبارت هر روز بهتر از دیروز برازنده شماره 7 داماشی تیم آلکمار هلند است. پسر 24 ساله ای که هر روز همه را شگفت زده می کند و توانایی هایش را به رخ می کشد. جهانبخش دست بردار نیست. او آمال و آرزوهای بلند بالایی دارد و تا نرسیدن به آنها آرام نمی گیرد.

در این فصل بدون شک، او با فاصله مرد اول تیم ون دن بروم به حساب می اید و بیشترین تاثیر را در سوم بودن آنها داشته است. آلکمار با علیرضا حسابی روی اوج است و این هفته همه چشم به نبوغ او دوخته اند تا باعث پیروزی آنها در برابر آژاکس شود و قرمزها را دوباره به رده دوم برگرداند.

علیرضا تا قبل از بازی آخر نیم فصل اول رقابت های اردیویژه 15 بازی انجام داده که در همه این تعداد مسابقه فیکس بوده و میانگین 85 دقیقه بازی در هر مسابقه را برای خودش به ثبت رسانده است. زدن 6 گل و ارسال 6 پاس گل گواه تاثیر گذاری و پیشرفت باورنکردنی علیرضا است. او فصل قبل که یکی از سه ستاره اصلی تیمش بود 11 گل زد و 4 پاس گل داد؛ در فصل 2015-16 او 3 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل داد و حالا با همین روندی که در پیش گرفته می تواند هم بهترین آمار گلزنی خود را به ثبت برساند و هم رکورد پاس گل های خود را بهبود ببخشد.

او در هر بازی میانگین 0/4 گل را به ثبت رسانده و در هر بازی حدود سه شوت به دروازه می زند. علیرضا در امور دفاعی هم پیشرفت کرده و در 53 درصد دوئل ها برنده بوده است. او 12 موقعیت گلزنی خلق کرده و یکی از عوامل درخشش فورواردهای این تیم هم بوده است.

جهانبخش به قدری در این فصل عالی ظاهر شده که بعد از رایان توماس ستاره 22 ساله و نیوزلندی تیم زوله در رده دوم بهترین بازیکن های فصل قرار گرفته است و فاصله چندانی با قرار گرفتن در صدر جدول ندارد. او در سال 2017 طبق آمار سایت معتبر اوپتا، بالاتر از حکیم زیخ مراکشی، با تاثیرگذاری روی 22 گل، بهترین آمار را بین بازیکنان حاضر در اردیویژه داشته است.

حالا دیدار یکشنبه شب آلکمار و آژاکس می تواند سکوی پرتابی باشد برای علیرضا و هم تیمی هایش. شبی که آنها باید اثبات کنند بودنشان در جمع مدعیان اصلا اتفاقی نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز