خبرگزاری کار ایران

قهرمانی بیمه تعاون در نیم فصل سوپر لیگ کاراته بانوان

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۵۹۴

تیم بیمه تعاون با 18 امتیاز تیمی و 160 امتیاز انفرادی عنوان قهرمانی نیم فصل سوپر لیگ کاراته بانوان را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، هفته سوم سوپر لیگ کاراته بانوان امروز جمعه 24 آذرماه در سالن شهید کبگانیان تهران پیگیری شد و تیم بیمه تعاون 4 پیروزی کسب کرد و بالاتر از سایرین در صدر جدول رده بندی ایستاد.

بیمه تعاون 29 بر صفر مقابل نارین صنعت آریا پیروز شد. در ادامه 21 بر 7 مقابل هیات کاراته اصفهان به برتری رسید و در 2 دیدار معوقه هم موفق شد با نتیجه مشابه 29 بر صفر مقابل تیم های آوای رزم و نفت امیدیه تیم برتر میدان شود.

هیات کاراته اصفهان نیز با 18 امتیاز تیمی و 155 امتیاز انفرادی در رده دوم قرار گرفت. این تیم 27 بر یک نفت امیدیه را شکست داد.

در سایر دیدارها آوای رزم 20 بر 6 مغلوب پیام نور مرکزی شد، باشگاه حامی 21 بر 5 نتیجه را به تیم وحدت ایران واگذار کرد،آوای رزم 21 بر 7 نارین صنعت آریا را برد ، باشگاه حامی 24 بر 5 مقابل پیام نور مرکزی شکست خورد و وحدت ایران 16 بر 12 نفت امیدیه را مغلوب کرد.

در جدول رده بندی پس از تیم های بیمه تعاون و هیات کاراته اصفهان، پیام نور مرکزی با 12 امتیاز تیمی و 116 امتیاز انفرادی، نفت امیدیه با 12 امتیاز تیمی و 90 امتیاز انفرادی، آوای رزم با 9 امتیاز تیمی و 68 امتیاز انفرادی، وحدت ایران با 3 امتیاز تیمی و 72 امتیاز انفرادی، نارین صنعت آریا با 3 امتیاز تیمی و 55 امتیاز انفرادی و باشگاه حامی بدون امتیاز تیمی و 43 امتیاز انفرادی به ترتیب در رده های سوم تا هشتم جای دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز