خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان

ذوب آهن ، پیکان و سالوت مقابل رقبا پیروز شدند

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۳۶۹

هفته دوم لیگ برتر بانوان امروز (پنج شنبه) با سه دیدار پیگیری شد و تیم های ذوب آهن اصفهان، پیکان و سالوت که این هفته میهمان بودند، در دیدارهای خارج از خانه برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز پنج شنبه با سه دیدار در شهرهای تبریز و تهران (دو بازی) پیگیری شد.

در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران نماینده تهران در نخستین مسابقه خود در لیگ برتر والیبال میزبان ذوب آهن اصفهان پرافتخارترین تیم این رقابت ها بود که سه بر صفر مغلوب میهمان خود شد.

قضاوت این دیدار را که ۲۵۰ تماشاگر داشت و ۸۰ دقیقه طول کشید، زهرا شیری و فرحناز قویدل به عنوان داوران اول و دوم بر عهده داشتند و نسرین پورسعید نیز نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشت.

ذوب آهن با کسب این پیروزی شش امتیازی شد و همچنان در صدر جدول این رقابت ها باقی ماند.

تبریز میزبان دومین دیدار این هفته لیگ برتر والیبال بانوان بود و شهرداری این شهر به مصاف شاگردان میترا شعبانیان در تیم پیکان تهران رفت.

این مسابقه که همزمان با سالروز درگذشت سونا سنایی بازیکن اسبق تیم شهرداری تبریز بود، با یک دقیقه سکوت به احترام این بازیکن آغاز شد.

پیکانی ها در این مسابقه نیز حریف خود را سه بر صفر شکست دادند تا به دومین برد خود در این رقابت ها دست یابند و همچنان سکوی دوم جدول را با شش امتیاز به خود اختصاص دهند.

نرگس افشین، معصومه اسماعیل زاده و لیلی توکلی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت نظارت این دیدار ۷۹ دقیقه ای که ۸۰ تماشاگر داشت، برعهده داشتند.

در سومین و آخرین دیدار هفته دوم لیگ برتر بانوان تیم های آبنوس و سالوت در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که سالوت در دیداری ۹۰ دقیقه ای سه بر صفر آبنوس را شکست داد و به نخستین برد خود در این رقابت ها دست یافت.

نسرین حق شناس و سارا زهدی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که ۱۰۰ نفر تماشاگر در خانه والیبال تهران داشت و نظارت بر آن را نیز پریچهر غفاری بر عهده داشت.

تیم بهنمیر مازندران این هفته استراحت داشت.

نتایج کامل سه دیدار هفته دوم لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:

شهرداری تبریز صفر – پیکان تهران ۳ (۱۷ بر ۲۵، ۱۵ بر ۲۵ و ۱۴ بر ۲۵)

نماینده تهران صفر – ذوب آهن اصفهان ۳ (۱۵ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۲ بر ۲۵)

آبنوس تهران صفر – سالوت تهران ۳ (۱۸ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۰ بر ۲۵ )

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز