خبرگزاری کار ایران

رئیس باشگاه بارسلونا: در بحران زندگی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۳۴۶

جوزپ ماریا بارتومئو ابراز امیدواری کرد سال 2018 سالی پر از موفقیت برای آبی اناری پوشان باشد.

به گزارش ایلنا، سال 2017 برای بارسلونا پر از بالا و پایین بود و جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، در پیام کریسمس ابراز امیدواری کرد که به همراه ارنستو والورده سال جدید را با عناوین زیاد به پایان برساند مخصوصا حالا که مشکل تمدید برخی بازیکنان کلیدی از جمله لیونل مسی برطرف شده است.

بارتومئو گفت: سال دشواری را از دیدگاه ورزشی و اجتماعی پشت سر گذاشتیم. ما می‌دانیم تصمیماتی گرفتیم که دوست داشتنی نبود. اما با وجود تمام این مشکلات، هیئت مدیره همواره سعی دارد در انجام کارها با حس آرامش پیش برود.

وی ادامه داد: مشکلات زیادی در این سال داشتیم؛ خروج لوئیز انریکه و انتخاب ارنستو والورده، فروش نیمار، تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی که هنوز در حال انجام است و از همه مهمتر مسئله استقلال کاتالان‌ها. با این وجود بارسلونا همچنان به عنوان یک نام تجاری رشد می‌کند، هم به عنوان یک خانواده و هم به عنوان یک باشگاه. ما آگاه هستیم که در حال حاضر در یک بحران زندگی می‌کنیم. امیدوارم 2018 بهتر از سال 2017 باشد.

بارسلونا در سال 2018 تنها در کوپا دل ری قهرمان شد و این عنوان در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا اهدا کرد؛ اما آنها در حال حاضر با اقتدار در صدر جدول لالیگا قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز