خبرگزاری کار ایران

شوخی هافبک بارسلونا با رئالی‌ها قبل از الکلاسیکو

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۳۳۰

ایوان راکیتیچ در گفت و گوی اخیرش درباره بازی حساس با رئال مادرید و جدایی تابستانی نیمار صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، نیمار با خروج تابستانی از بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن شوک بزرگی به هم تیمی‌هایش تزریق کرد اما ایوان راکیتیچ معتقد آنها در غیاب نیمار خوب کار کرده‌اند و بارسلونا همانند سایر تیم‌ها بازی می‌کند.

راکیتیچ به نشریه کرواسی Sportske Novosti گفت: او یکی از بهترین بازیکنان جهان است اما گاهی اوقات بهترین بازیکنان بهترین تیم‌ها را نمی‌سازند. ما با کار تیمی از این بحران عبور کردیم. ما تا حد ممکن سخت کار کرده ایم و توانسته ایم برنده شویم.

رئال مادرید و بارسلونا یک هفته دیگر برابر هم قرار می‌گیرند و راکیتیچ در این باره گفت: یکی از دو تیم (رئال) کریسمس غم انگیزی خواهد داشت؛ شوخی می‌کنم. این یک بازی عالی خواهد بود و من مطمئن هستیم که ما شانس برنده شدن داریم. پیروزی در این بازی راه خوبی برای پایان سال 2017 است.

با قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا تاریخ برای بارسلونا تکرار شد و آنها باید برابر چلسی قرار بگیرند. هافبک آبی اناری‌ها دراین خصوص افزود: این یک قرعه عالی خواهد بود مانند دیگر اتفاق‌ها. عدم موفقیت وجود دارد زیرا این یک راه طولانی است، اما ما باید برای آن واقعا خوب آماده شویم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدواریم هر کدام از آنها را برنده شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز