خبرگزاری کار ایران

چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان- اصفهان

تیم های راه یافته به دیدارهای نیمه نهایی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۳۲۶

تیم سیناصنعت ایذه در سومین دیدار خود در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان به پیرورزی رسید.

 به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان از صبح امروز (پنج شنبه) در سالن 6 هزار نفری 25 آبان شهر اصفهان آغاز شده است و فردا شب با مشخص شدن تیم های برتر به پایان می رسد.
تیم سیناصنعت ایذه که در دیدارهای اول و دوم  از مسابقات مقدماتی این رقابت ها با نتیجه 8 بر 2 و 6  بر 4 مقابل تیم های المپیک هاپس رومانی و دینامو ارمنستان به پیروزی رسیده بود در سومین دیدار از رقابت های مقدماتی نیز با نتیجه 10 بر صفر تیم پائوک یونان را مغلوب کرد و به عنوان تیم نخست گروه A راهی مرحله نیمه نهایی شد.
طبق برنامه اعلامی این رقابت ها، تیم سیناصنعت ایذه صبح فردا (جمعه) در یکی از دیدارهای نیمه نهایی به مصاف تیم گئورگین کلاب تیم نخست گروه B می رود و پیروز این دیدار به دیدار فینال راه می یابد و تیم بازنده نیز راهی دیدار رده بندی می شود.
در دیگر دیدار نیمه نهایی نیز تیم های بیمه رازی اصفهان بعنوان تیم نخست گروه D و بیوک شهیر ترکیه بعنوان تیم نخست گروه C به مصاف هم می روند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز