خبرگزاری کار ایران

اتفاقی باورنکردنی در کیش؛اعتصاب و ترک کلاس از سوی داوران

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۲۳۵

برگزاری کلاس های مربیگری در جزیره کیش با اتفاقات و حواشی بسیار زیادی توام بود تا جایی که خبر رسید کار به اعتصاب و ترک جزیره از سوی برخی داوران کشیده شد.

به گزارش ایلنا، بعد از این که کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت تا کلاس های پیشرفته داوری را این بار به میزبانی جزیره کیش برگزار کند مشکلاتی در راه حضور داوران در این کلاس ها رقم خورد از جمله این که کمیته داوران هیج دعوتی از داوران بین المللی به کیش انجام نداد تا با عدم تهیه بلیت هواپیما جنجال بزرگی رقم بخورد.

در پی این ماجرا داورانی که دعوت شده بودند هم چندان از نحوه میزبانی و برگزاری کلاس های پیشرفته داوری در جزیره رضایت نداشت چون خبر رسید نحوه پذیرایی از داوران به گونه ای بود که کاسه صبر انها را لبریز و حاضران را به اعتصاب و ترک اردو واداشت.

الویه بسته بندی در یک شب ، تخم مرغ آب پز و سیب زمینی در شبی دیگر به عنوان شام صدای اعتراض داوران حاضر را در آورد و باعث شد تعدادی از آنها دست به اعتصاب زده از حضور در ادامه کلاس ها صرف نظر کنند و جزیره را به مقصد شهرهای خود ترک کنند.

حال باید منتظر ماند و دید با اتفاقاتی که در کلاس داوری پیشرفته جزیره کیش رخ داده است واکنش کمیته داوران به این اتفاق چه خواهد بود، اتفاقاتی غیرمنتظره و ناپسند برای داورانی که قرار است نیم فصل دوم لیگ برتر و لیگ آزادگان را بدون جنجال ها و اشتباهات داوری سوت بزنند!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز