خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی‌فر: قلعه‌نویی هرچه بگوید حق دارد ولی مجبور بودیم برویم

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۲۰۸

هافبک سابق ذوب‌آهن در مورد جدایی از این تیم و پیوستن به تراکتورسازی می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دانیال اسماعیلی‌فر، هافبک سابق ذوب‌آهن یکی از 3 بازیکنی بود که به عنوان سرباز جذب تراکتورسازی شد و از نیم فصل دوم در این تیم توپ خواهد زد. اسماعیلی‌فر به همراه پهلوان و مهدی‌پور 3 بازیکن جدا شده از ذوب‌آهن در تعطیلات نیم فصل هستند که جدایی همزمان آنها باعث دلخوری امیر قلعه‌نویی، سرمربی این تیم شد.

اسماعیلی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص جدایی از ذوب‌آهن و پیوستن به تراکتورسازی اظهار داشت: من دوران خوبی در ذوب‌آهن داشتم و از همه مربیانم و مدیر باشگاه تشکر می‌کنم بابت زحماتی که برای من کشیدند، خوشحالم که به تیم بزرگی مثل تراکتورسازی آمدم و این اتفاقی بود که بالاخره باید می‌افتاد و من باید خدمت سربازی را پشت‌سر می‌گذاشتم.

وی در مورد شرایط تراکتورسازی عنوان کرد: در تیم مشکلاتی بابت محرومیت از نقل و انتقالات پیش آمده بود ولی نتایج خوبی کسب شده است و با جذب چند بازیکن در نیم فصل تقویت هم خواهیم شد تا نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا کنیم.

هافبک ذوب‌آهن در رابطه با ناراحتی امیر قلعه‌نویی از او و 2 بازیکن دیگر جدا شده گفت: ایشان حق دارد ناراحت باشد چرا که یکباره 3 بازیکنش را از دست داده است. من افتخار می‌کنم زیر نظر ایشان کار کردم و در این مدت کوتاه هم چیزهای زیادی از ایشان یادگرفتم ولی همانطور که گفتم مجبور بودم بروم.

اسماعیلی‌فرد در مورد کار دوباره زیر نظر گل‌محمدی عنوان کرد: من قبلاً تجربه کار زیر نظر گل‌محمدی و مجتبی حسینی را داشتم ئ شناخت خوبی میان ما وجود دارد.  امیدوارم که عملکرد خوبی در تراکتورسازی داشته باشم چرا که جو خوبی مثل ذوب‌آهن در این تیم حاکم است و مطمئنم موفق خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز