خبرگزاری کار ایران

والیبال جام باشگاه‌های جهان

شاگردان کارخانه از صعود بازماندند

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۳۲

تیم والیبال بانک سرمایه با پذیرش شکست در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها ناامید شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین روز دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان سال 2017 روز چهارشنبه با چهار دیدار در شهرهای اوپوله و ووج لهستان پیگیری شد.

تیم والیبال بانک سرمایه که به عنوان قهرمان آسیا در این رقابت ها شرکت کرده است، در دومین دیدار خود در شهر اوپوله به مصاف سادا کروزیرو برزیل رفت.

شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 20 و 25 بر 22 مغلوب حریف شدند و با پذیرش دومین ناکامی از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماندند.

در گروه ایران و قبل از رویارویی بانکی ها مقابل سادا کروزیرو، تیم های زاکسا کُژله لهستان و  لوبه چیویتانووا ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده ایتالیا سه بر دو حریف خود را شکست داد تا به دومین برد خود دست یابد و صعودش به مرحله نیمه نهایی قطعی شود.

در دیگر دیدار همزمان نیز تیم های بولیوار آرژانتین و اسکرا لهستان به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده لهستان سه بر یک به پیروزی رسید تا اسکرا لهستان با کسب دومین برد خود نیز صعودش به مرحله نیمه نهایی قطعی شده باشد.

در این گروه نیز تیم زنیت کازان روسیه در دومین دیدار سه بر صفر شانگهای چین را شکست داد و صعود خود را به مرحله نیمه نهایی قطعی کرده بود تا چهار دیدار روز سوم این رقابت ها تنها برای مشخص شدن یک تیم صعود کننده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز