خبرگزاری کار ایران

سومین دوره بازی های پارا آسیایی جوانان / کاروان خلیج فارس نایب قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۲۸

سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان شامگاه چهارشنبه بیست و دوم آذرماه با معرفی کاروان پرافتخار ورزشی کشورمان در جایگاه دوم این دوره از رقابت ها به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، کاروان خلیج فارس متشکل از ۱۱۴ ورزشکار موفق شد با ۳۹ مدال طلا،  ۴۴ مدال نقره،  ۳۵ مدال برنز و مجموع  ۱۱۸ مدال درمکان دوم این مسابقات قرار گیرد.
 ژاپن با  ۴۳ مدال طلا،  ۲۹ مدال نقره، ۲۶ مدال برنز و مجموع ۹۸ مدال قهرمان مسابقات شد.
نمایندگان ورزشی کشور چین  با  ۲۷ مدال طلا، ۹ مدال نقره و   ۵ مدال برنز و مجموع  ۴۱ مدال در مکان سوم جدول رده بندی بازی های پاراآسیایی جوانان قرار گرفتند.
سومین دوره بازی های پارا آسیایی جوانان از ۱۹ تا ۲۲ آذر ماه جاری با شرکت ۸۰۰ ورزشکار از ۳۰ کشور: ایران، امارات متحده، بحرین، چین، هنگکنگ، اندونزی، هند، عراق، ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان، کره جنوبی، عربستان ،کویت، ماکائو، مالزی، مغولستان، نپال، عمان، پاکستان، فیلبپین، فلسطین، سنگاپور، سریلانکا،تایلند، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان، ویتنام و یمن به میزبانی امارات متحده و در شهر دوبی به مدت چهار روز برگزار شد.
بازی های پاراآسیایی جوانان در هفت رشته دو و میدانی، بدمینتون، بوچیا، گلبال، وزنه برداری، شنا و تنیس روی میز و در دو بخش کم توانان جسمی ، حرکتی و نابینایان ،کم بینایان برپا شد.
لازم به ذکر است در جریان دومین دوره این بازی ها که سال ۲۰۱۳ در مالزی برگزار شد کاروان ورزش کشورمان با ۲۷ مدال طلا،۱۲ مدال نقره و ۲۰ مدال برنز و مجموع ۵۹ مدال پس از ژاپن قرار گرفت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز