خبرگزاری کار ایران

منتظری، استقلال را به هم ریخت/ آبی ها تغییر سیستم می دهند؟

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۲۶

با ورود منتظری ممکن استقلال تغییر سیستم داشته باشد.

به گزارش ایلنا، پژمان منتظری خیلی زود و بعد از تنها چهار هفته حضور در استقلال به دلیل مصدومیت از تمرینات این تیم خارج شد و بر خلاف پیش بینی‌ها نتوانست تا پایان نیم فصل به ترکیب آبی‌های تهرانی باز گردد.

با این وجود منتظری از هفته‌های قبل به ترکیب استقلال اضافه شد و با توجه به طی کردن مراحل درمانی احتمالا این شانس را دارد تا برابر ایرانجوان بوشهر در جام حذفی از ابتدا برای استقلال به میدان برود؛ اتفاقی که می‌تواند ترکیب این تیم یا سیستم آبی‌ها را دستخوش تغییر کند.

استقلال این روزها در خط دفاعی عملکرد خوبی با حضور مجید حسینی و روزبه چشمی در سیستم 4 دفاعه خود دارد و بعد از پرسپولیس دومین خط دفاعی را در اختیار دارد تا شفر کار سختی برای تغییر این ترکیب دفاعی و خارج کردن یکی از این دو بازیکن از ترکیب اصلی خود داشته باشد.

به همین دلیل گزینه تغییر سیستم و بازی با سیستم سه مدافع مرکزی گزینه ایده‌آلی برای شفر خواهد بود. سرمربی آبی‌پوشان این شانس را دارد تا با حضور پژمان منتظری در مرکز دفاع و البته مجید حسینی و روزبه چشمی استقلال را با سیستم    2-5-3 روانه مسابقات کند و از وریا غفوری، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور و امید نورافکن در کناره‌های زمین استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز