خبرگزاری کار ایران

رئال مادرید؛ سنگ محک نیمار

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۰۹۳

وقتی نیمار در تابستان بارسلونا را ترک کرد و با رکورد 222 میلیون یورو به پاری‌سن‌ژرمن رفت، نشانه روشنی از یک میل قوی وجود داشت و این انتقال را تنها زمانی می‌توان موفق دانست که ستاره برزیلی بتواند تیم فرانسوی را به قهرمانی لیگ قهرمانان برساند.

به گزارش ایلنا، اسفند گذشته نیمار الهام‌بخش بزرگترین بازگشت تاریخ لیگ قهرمانان بود و به بارسلونا کمک کرد باخت 4 بر صفر مقابل پاریسی‌ها را با پیروزی 6 بر یک در نوکمپ تلافی کند. حالا پاری‌سن‌ژرمن نیمار را در تیمش دارد اما یک بار دیگر با قرعه سختی مواجه شده: رئال مادرید. صدرنشین لیگ یک در نخستین مرحله حذفی به مدافع عنوان قهرمانی خورده و این دیداری است که می‌تواند تکلیف فصل دو تیم را روشن کند.

با توجه به فاصله‌ای که رئال در لالیگا از بارسلونا دارد شاید لیگ قهرمانان را بتوان بهترین شانس موفقیت قابل توجه این تیم در این فصل دانست. رئال به دنبال سومین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان است در حالی که هیچ تیمی قبل از این از قهرمانی‌اش هم دفاع نکرده بود و با وجود فرم نه چندان ایده‌آل این تیم هیچ حریفی نمی‌خواست در این مرحله مقابل آنها قرار بگیرد. برای پاری‌سن‌ژرمن و نیمار بردن این بازی یک «باید» است.

وقتی این برزیلی به پارک دپرنس آمد، از یک چالش جدید حرف زد اما بردن لیگ یک نمی‌تواند کافی باشد؛ او باید در لیگ قهرمانان خودش را نشان بدهد. او یک بار در نوجوانی برای رئال آزمایش داده و قبل از اینکه بارسلونا را در سال 2013 انتخاب کند هم هدف پرافتخارترین تیم اروپا بود اما به پاری‌سن‌ژرمن رفته تا آدم خودش باشد و رسیدن به توپ طلا هم بخشی از این برنامه است.

قدرت مالی پاری‌سن‌ژرمن به معنی آن است که مجبور به فروش هیچ بازیکنی نمی‌شوند اما نیمار به طور خاص شاید باز هم چالش جدیدی طلب کند اگر پروژه پاریسی‌ها برای لیگ قهرمانان بی نتیجه بماند. برای همین خیلی چیزها به این بازیکن 25 ساله و این دیدار بستگی دارد. پاری‌سن‌ژرمن برای بازیکنی که او را در جهان بهترین می‌دانست، 222 میلیون یورو داد. او باید با شکست دادن رونالدو و رئال نشان دهد این برچسب درست بوده و هر چیزی غیر از آن شکستی بزرگ تلقی می‌شود.

منبع: سایت گل / بن هی‌وارد

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز