خبرگزاری کار ایران

بازی های پاراآسیایی جوانان؛

تیم وزنه برداری ایران قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۰۵۰

در آخرین روز از رقابت های وزنه برداری سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، سه وزنه بردار جوان ایران در اوزان ۱۰۷ و ۱۰۷+ کیلوگرم بر روی تخته رفتند و موفق به کسب دو مدال طلا و یک برنز شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت کمیته ملی پارالمپیک، در پایان رقابت های وزنه برداری سومین دوره بازی های پاراآسیایی ابوالفضل هادی شاه آبادی در دسته ۱۰۷ کیلوگرم موفق شد در حرکت اول وزنه ۱۲۰کیلوگرم را مهار کند و محمدرضا رجبی دیگر نماینده کشورمان در این دسته توانست وزنه ۱۴۵ کیلوگرم را بالای سر ببرد.

ابوالفضل هادی شاه آبادی همچنین در حرکت دوم توانست وزنه ۱۳۴کیلوگرم را مهار کند و محمدرضا رجبی در حرکت دوم خود وزنه ۱۵۵کیلوگرم را بالای سر خود برد.

محمدرضا رجبی در حرکت سوم خود موفق به مهار وزنه ۱۶۱کیلوگرم نشد و با همان  وزنه ۱۵۵ کیلوگرم اول شد، نماینده ازبکستان  با مهار وزنه ۱۴۳کیلوگرم دوم شد و ابوالفضل هادی شاه آبادی در همین وزن با زدن وزنه ۱۴۲کیلوگرم سوم شد.

در مثبت ۱۰۷کیلوگرم معین احمدی با ۱۴۸ کیلوگرم مدال طلا گرفت. نماینده عراق با زدن وزنه ۱۳۷کیلوگرم دوم شد و وزنه بردار ژاپن با مهار وزنه ۱۳۵کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد.

تیم وزنه برداری در سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان با کسب ۵ مدال طلا،  ۲نقره و ۳برنز قهرمان این رقابتها شد و تیم های عراق و مالزی در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز