خبرگزاری کار ایران

فرامرزیان: بودجه هزینه‌ای ورزش، افزایش منطقی داشته است

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۹۳۱

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش گفت: اعتبارات مناسبی برای تامین نیازهای فدراسیون‌ها در بودجه ۹۷ ورزش ایران پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا معاون توسعه مدیریت و منابع در گفت‌وگویی  با اشاره به پیش بینی و تامین بودجه مورد نیاز کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا و همینطور جام جهانی روسیه گفت: در بخش اعتبارات هزینه‌ای مربوط به فدراسیون‌های ورزشی به ویژه برای این سه رویداد مهم، بودجه ورزش ایران در لایحه سال 1397 دولت افزایش منطقی داشته است.

فرامرزیان با تقدیر از حمایت و توجه خاص دولت به ورزش و قهرمانان اضافه کرد : افزایش منطقی بودجه صورت گرفته برای سال 1397، نیازهای فدراسیون‌های ورزشی برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی و تدارکات لازم برای کسب نتیجه مطلوب در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اندونزی و همینطور تامین نیازهای تیم ملی فوتبال ایران برای حضوری قدرتمند در جام جهانی روسیه کاملا فراهم است و نگرانی نداریم.

 معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور و آقای سلطانی‌فر، برنامه ریزی مناسبی برای تحقق وظایف وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است و امیدواریم خواسته‌های فنی و تایید شده فدراسیون‌های ورزشی در ستاد بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و المپیک، تامین اعتبار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز