خبرگزاری کار ایران

اتفاقات تکراری در اردوی آبی‌پوشان؛ بازیکنان به دنبال جدایی

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۶۴۴

انگار همه اتفاقات در مورد استقلال خوزستان یک بار دیگر دارد تکرار می‌شود. فصل گذشته بارها شاهد اعتصاب بازیکنان این تیم بودیم که هر بار با وساطت، برمی‌گشتند و کارشان را دنبال می‌کردند.

به گزارش ایلنا، بلاتکلیفی در هیات مدیره و مدیریت باشگاه هم یکی از اتفاقاتی بود که فصل گذشته چند بار به آن اشاره شد اما مشکل حل نمی‌شد. این اتفاقات حالا و در فصل هفدهم هم ادامه دارد. به همان صورت قبل. هم بازیکنان اعتصاب کردند و با وساطت برگشتند و هم اینکه هیات مدیره و مدیریت باشگاه بلاتکلیف است اما از همه این اتفاقات مهم‌تر، بحث جدایی بازیکنان ناراضی است.

فصل گذشته بازیکنان اصلی تیم به باشگاه رفتند و از مدیرعامل خواستند رضایتنامه‌هایشان را صادر کند تا جدا شوند. در همان زمان نعمتی‌نژاد مدیرعامل وقت باشگاه استقلال خوزستان که معلوم نبود چرا به‌عنوان مدیر انتخاب شده بود، زیر قرارداد همه بازیکنان اصلی یک بند آورد که طبق آن، اگر بازیکنان تا نیم فصل 50 درصد از مطالبات خود را دریافت نکنند، می‌توانند یکطرفه فسخ کنند و بروند.

خیلی‌ها امیدوار بودند تا نیم فصل به تیم پول برسد اما این اتفاق نیفتاد و تنها بخش کمی از طلب بازیکنان اصلی پرداخت شد. همین شرایط باعث شد عزت‌ا... پورقاز و جلال عبدی از آبی‌های اهوازی جدا شوند و به تیم‌های دیگر بروند.

حالا در نیم فصل لیگ هفدهم هم یکسری بازیکنان، به دلیل مشکلات مالی خواهان جدایی هستند. در این میان وحید شیخ‌ویسی، میثم دورقی، طالب ریکانی و ابوالفضل علایی بیش از دیگر بازیکنان پیگیر این مساله هستند. ظاهرا این بازیکنان، به باشگاه هم رفتند و خواستار صادر شدن رضایتنامه‌شان شدند.

گفته می‌شود شیخ‌ویسی از سپاهان پیشنهادی جدی دارد که به همین دلیل تصمیم گرفته از استقلال خوزستان جدا شود و به این تیم برود. طالب ریکانی اما شرایط چندان خوبی در این تیم ندارد و کمتر بازی کرد که به همین دلیل قصد جدایی دارد. میثم دورقی و ابوالفضل علایی هم ظاهرا شرایطی شبیه به ریکانی دارند که می‌خواهند به تیم دیگری بروند تا بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کنند.

بر این اساس، این 4 بازیکن مصرانه به دنبال گرفتن رضایتنامه خود هستند. این در حالی است که به تازگی مالک باشگاه استقلال خوزستان مشخص شده و به نظر می‌رسد دیگر از آن بلاتکلیفی‌ها و بی‌پولی‌ها خبری نباشد اما در حال حاضر اتفاق خاصی در مورد پرداختی‌ها صورت نگرفته تا این بازیکنان به دنبال جدایی باشند.

آن هم جدی‌تر از فصل قبل. حالا باید دید در صورت جدایی این بازیکنان، ویسی در استقلال خوزستان می‌ماند که کارش را دنبال کند یا نه چراکه ویسی هم از شرایط ناراضی است که جدا شدن یکسری بازیکن هم می‌تواند او را ناراضی‌تر از قبل کند تا این سرمربی جوان هم، رفتن را به ماندن در استقلال خوزستان ترجیح دهد.

فرشته معتمدی

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز