خبرگزاری کار ایران

افتخاری: قاضی و تبریزی را می خواستیم اما فروشی نیستند/ ماندن یا نماندن جباری و رحمتی به تصمیم شفر برمی گردد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۵۶۱

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آ]رین وضعیت این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سید رضا افتخاری درباره آخرین وضعیت استقلال اظهار داشت: روز به روز بهتر می شویم. اوضاع در حالی حاضر خیلی خوب است. به احتمال فراوان از فردا در ورزشگاه صنایع دفاع اردوی 4 یا 5 روزه و شبانه روزی مان آغاز خواهد شد. صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت مجتبی جباری خاطرنشان کرد: من با آقای شفر دو روزر قبل جلسه داشتم. به ایشان گفتم لیست خروجت را شخصا اعلام کن. یک لیست اولیه به من داده بود و بعد به من گفت ممکن است این لیست تغییراتی داشته باشد. تکلیف اقای جباری هم روشن می شود. دوست نداریم او را بلاتکلیف بگذاریم. کار تسویه حساب و مسائل اداری با ما هست و بقیه تصمیمات درباره ماندن یا نماندن بازیکن با سرمربی تیم است.

مدیرعامل استقلال همچنین بیان داشت: همه چیز بستگی به نظر شفر دارد. من نمی توانم بگویم جباری بماند یا نماند. سرمربی اگر بخواهد او را نگه می داریم. اصلا در این مساله دخالت نمی کنم.

وی درباره شایعه جذب محمد قاضی و مرتضی تبریزی گفت: محمد قاضی  را می خواهیم اما بعید می دانم به او اجازه خروج داده شود. با چند تیم برای چند بازیکن صحبت کردیم اما همه تیمها به بازیکنانشان نیاز دارند. خود بازیکن هم اگر دلش بخواهد به استقلال بیاید مدیران باشگاه ها چنین اجازه ای را نمی دهند چرا که وسط فصل است. به همین خاطر چشم من آب نمی خورد که بتوانیم از داخل فوروارد خوب بگیریم. دنبال بازیکن خارجی هستیم. من خودم شخصا صحبت نکردم اما همکاران من با اقای قاضی و تبریزی صحبت کردند اما مدیران این دو باشگاه با انتقال آنها موافق نیستند. 

افتخاری درباره نامه باشگاه ذوب آهن مبنی بر جذب شهباززاده و احتمال معاوضه او با تبریزی اذعان داشت: باشگاه ذوب آهن نامه رسمی زدند و من نامه را به اقای شفر دادم. آنها تبریزی را به ما نمی دهند. اگر شهباززاده در لیست خروج باشد اختیار با خودش است که به کدام باشگاه برود. باید منتظر لیست شفر باشیم.

وی درباره آخرین وضعیت مگویان خاطرنشان کرد: استقلال با مگویان مشکلی ندارد. با وکیل او مذاکره کردم و به زودی با ایشان تسویه حساب می کنیم. ما پارسال تمام پرونده هایمان که 5 مورد بودند را بستیم. با داخلی هایمان هم در حال توافق هستیم. روزی نمی شود که با چند طلبکار به توافق نرسیم. پول آن را هم از ایرانسل تامین می کنیم و می دهیم.

افتخاری درباره پیوستن رحمتی به تراکتور اذعان داشت: به ما هنوز چیزی اعلام نکرده اند. بستگی به نظر سرمربی تیم ما دارد.

افتخاری در پایان درباره شایعه قهرش با نکونام و اینکه ایا درباره طلبش با او صحبت کرده است یا خیر گفت: اینجا مگر جای مذاکره است؟ ایشان در باشگاه حاضر شوند و باهم صحبت کنیم. اصلا باهم قهر نیستیم. من سرپرست ایشان در تیم ملی بودم. 16 سالش بود که به تیم ما آمد و مشکلی با او ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز