خبرگزاری کار ایران

میثم خداشناس در گفت‌وگو با ایلنا؛

واکنش بازیکن متهم به درگیری با نیروی انتظامی: دستگیر نشده‌ام

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۵۰۴

حاشیه و جنجال بزرگ هفته گذشته مربوط به خبر درگیری بازیکنان تیم ایرانجوان و نیروی انتظامی بود که گفته می‌شد منجر به دستگیری یکی از بازیکنان بوشهری شده بود.

میثم خداشناس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره حواشی دیدار ایرانجوان بوشهر با مس کرمان اظهار داشت: قبل از اینکه گل تساوی را دریافت کنیم داور مسابقه اوت که برای ما بود را به نفع مس اعلام کرد و در همین صحنه بازیکن آنها با خطا روی من دروازه را باز کرد. اویس کردجهان به داور گفت که این صحنه خطا را چرا اعلام نکردی و کارت زرد گرفت؛ بعد از کارت پای اویس ناخودآگاه به پای داور برخورد کرد و او بالافاصله کارت قرمز را نشان داد.

وی ادامه داد: با اعتراض مربیان ما به این صحنه چند تن از اعضای کادرفنی از سوی داور بازی اخراج شدند اما امتناع آنها برای خروج از زمین مسابقه باعث شد تا ناظر بازی نیروی انتظامی را فرابخواند. حدود 10 مامور به داخل زمین آمدند و در این بین یکی از آنها سعید مفتخر را خیلی بد برخورد کرد. ما به آنها گفتیم که میهمان هستیم و این چه رسم میهمان نوازی است؟ به هر حال من زمانی که سعی داشتم آقای مفتخر را از روی زمین بلند کنم به یک مامور برخورد کردم. بعد از بازی هم دستگیر نشدم و تنها با ماموران به کلانتری رفتیم تا یک سری توضیحات را برای شفاف سازی ارائه کنیم.

خداشناس درباره شرایط باشگاه اینطور گفت: مشکلات ما به قدری زیاد است اگر تا صبح صحبت کنم باز هم حرف وجود دارد. من به احتمال زیاد از ایرانجوان جدا می‌شوم و در حال حاضر پیشنهاد دارم و به آنها فکر می‌کنم. بیشتر از 7 بار محل اسکان ما را تغییر دادند. این تیم به درد بازیکنان بومی می‌خورد چون نیاز به جای خواب و غذا ندارد.

خداشناس درباره دیدار با استقلال تهران در جام حذفی عنوان کرد: ما اگر با این شرایط بخواهیم با استقلال بازی کنیم بسیار سخت است. اکثر بازیکنان اوضاع روحی خوبی ندارند و شرایط عجیبی داریم اما شاید فوتبال روی خوشش را به ما نشان بدهد و باید ببینیم چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز