خبرگزاری کار ایران

به مقایسه‌ام با فرگوسن و پروین افتخار می‌کنم

برانکو: برای نشست با کی‌روش فدراسیون باید نامه بدهد/ تمدید بازیکنان تاثیری در ماندن یا رفتن من ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۳۷۳

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم و نقل و انتقالات نیم فصل و تعامل با تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش در خصوص پایان نیم فصل نخست و قهرمانی تیمش در این مقطع اظهار داشت: نیم فصل تمام شده و تبریک می‌گویم به بازیکنان و همه آنهایی که مشارکت داشتند. از کادرفنی، پزشکی، تدارکات به خصوص قاسم آقا و مدیریت و هواداران که موفق شدیم که قهرمان نیم فصل شویم. نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته داشتیم و البته توانستیم قهرمانی سوپرکاپ را نیز کسب کنیم. در لیگ قهرمانان نیز تا مرحله نیمه نهایی رفتیم و مساله مهم اینکه دربی را برنده شدیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم بابت تحمل شان چرا که باید یادآوری کنم باشگاه بهرحال بدهی به بازیکنان دارند. این صحبت‌هایی که می‌شود که خیلی پول داده‌اند درست نیست، هیچ وقت بازیکنان مشکل درست نکرده‌اند و انتظار داریم آقای گرشاسبی مشکلات را برطرف کنند.

وی در مورد جشن قهرمانی نیم فصل گفت: ما وقتی برای جشن گرفتن نداریم و باید مهیای بازی بعدی شویم. بازی بعدی ما با بادران در جام حذفی است. آنالیزور ما آقای حبیب‌اللهی و ایگور پانادیچ بازی آنها در لیگ را به تماشا نشسته‌اند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه در پاسخ به مشکلات مالی باشگاه گفت: در مورد پرداخت مطالبات صحبت نمی‌کنم. دو سال و نیم است که تسویه نکردیم. بحث اینکه ببینیم باشگاه چقدر بدهی دارد و چه مسائلی که بین ماست. این اتفاق نه درباره من که در خصوص تمام بازیکنان وجود دارد. اما در رسانه‌ها می‌نویسند که چقدر گرفتم و چقدر دریافت داشته‌ام که درست نیست. به زودی در خصوص تمام بازیکنان و کادرفنی به زودی شفاف سازی خواهد شد تا مشخص شود هر کس چقدر دریافتی داشته است.

برانکو با اشاره به محرومیت طارمی و تاثیرش روی عملکرد تیم گفت: هواداران حق داشتند در خصوص عدم حضور طارمی نگران باشند. من بارها گفتم بازی نکردن طارمی فقدان بزرگی برای ماست. در دو سال اخیر او هم بهترین مهاجم و هم آقای گل. طبیعی است که از علیپور انتظار داشتیم و داریم که گل بزند و روز به روز بهتر شود. بهرحال تمام مهاجمان یک دوران بحران دارند و گل نمی‌زنند و این مواقع تنها با کار و کار می‌توانند آن را جبران کنند. در تمام مهاجمان دنیا اینگونه است. بنزما و رونالدو تا قبل از این بازی اخیر 14 بازی بود که با هم گل نزده بودند و حتی در مورد سردار آزمون که خودتان اشاره کردید و برای هر مهاجمی این اتفاق پیش می‌آید.

وی در مورد در اختیار گذاشتن بازیکنان تیمش به تیم ملی و درخواست کی‌روش برای این موضوع از اردیبهشت عنوان کرد: من هیچ اطلاعی ندارم و بارها گفته‌ام باید نامه رسمی از فدراسیون بیاید و بدانیم برنامه چیست و آن زمان می‌توانیم بحث کنیم. اینکه در اینور و آنور صحبت شود من این مساله را بلد نیستم. من فقط از تلویزیون بازی‌ها را نگاه می‌کنم و به گزارش گوش می‌دهم و نمی‌دانم دقیقا چه می‌گویند.

سرمربی پرسپولیس در مورد پیشنهاد برگزاری نشست هماهنگی با کی‌روش گفت: باز هم تکرار می‌کنم من خبر ندارم از این موضوع. هر سرمربی روش کار خودش را دارد. روش ارتباط گرفتن خاص خودش را هم دارد و این وظیفه من نیست که سفارش کنم. وظیفه هر سرمربی است که بسته به نیازش صحبت کند.

برانکو در مورد شایعه جدایی طارمی در نیم فصل و پرونده محرومیت این بازیکن هم اظهار داشت: من می‌دانم که گرشاسبی روز گذشته در ترکیه بوده است و می‌دانم قرارداد طارمی هم در پایان فصل به اتمام می‌رسد. نه تنها طارمی که خیلی از بازیکنان قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود. اینکه بعضی بازیکنان را بخواهند نیم فصل بفروشند باید منافع مشخص شود و اینکه منابع برای ثبات باشگاه تامین شود مهم است و این یعنی حرفه‌ای گری.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا شرط تمدید شما تمدید با بازیکنان مورد نظر است یا نه گفت: نه، من اصلاً چنین صحبتی نداشته‌ام. طبیعی است که از من سوال شود که کدام بازیکن تمدید شود و کدامیک برود. اما چیزی که مهم است ما کادر بازیکنان عالی داریم که نتایج خوبی گرفتند و در کنار بازیکنانی که بازی می‌کند چند بازیکن عالی داریم. هر بازیکنی طرز تفکر خاص خودش را دارد و زندگی و خانواده‌اش تحت تاثیر فوتبال است و این چیزی است که در همه جای دنیا وجود دارد.

برانکو در واکنش به اینکه آیا همانند فرگوسن و یا نمونه داخلی آن ( علی پروین) امکان ثبات چند ساله روی نیمکت پرسپولیس را برای خود متصور است یا خیر گفت: طبیعی است که نتیجه است که مربی را در یک مکان حفظ می‌کند یا بیرون می‌کند. من اینجا سومین فصلی است که اینجا حضور دارم. از تیمی که برای بقا می‌جنگید، همان سال اول که آمدیم عملا قهرمان بودیم. پارسال که قهرمان شدیم و امسال هم برتری خوبی داریم. همه چی امکانش وجود دارد. توافق شود می‌مانم. افتخار می‌کنم که با علی پروین و حتی فرگوسن مقایسه شوم. افتخار می‌کنم به کاری که اینجا انجام دادم و هواداران و بازیکنان راضی هستند از نتایج به دست آمد.

وی در مورد حضورش در دیدار رئال مادرید و الجزیره هم گفت: امروز به دوبی خواهم رفت و بازی رئال و الجزیره را تماشا خواهم کرد. در آنجا دالیچ و مودریچ مرا برای تماشای این بازی دعوت کرده‌اند و ملاقاتی با آنها خواهم داشت. روز پنجشنبه به تمرین بازخواهم گشت.

برانکو در واکنش به اینکه حضور در استادیوم بن زاید برای تماشای دیدار رئال با توجه به خاطره تلخی که از شکست 4 گله برابر الهلال داشتند برای او خوشایند نخواهد بود گفت: نه، نگران نباشید، این بازی در استادیوم دیگری برگزار خواهد شد. این بازی در استادیوم الوحده نخواهد بود و در استادیوم بزرگ خواهد بود. استادیومی که 70 هزار نفری خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس در پایان در واکنش به اینکه او رئالی است و در صورتی که راکیتیچ از بارسلون او را دعوت می‌کرد، می‌پذیرفت گفت: بله، حتما می‌رفتم. بارسلونا هم بوده‌ام و بازی‌اش را تماشا کرده‌ام. کمپ رئال هم زمانی که مورینیو مربی بود به دعوت معاون باشگاه و زمانی که در چین حضور داشتم، رفته‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز