خبرگزاری کار ایران

مدافع خونه به خونه بابل:

با حمایت هواداران گسترش فولاد را حذف می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۳۵۸

وفا هخامنش در خصوص رویارویی خونه به خونه بابل با گسترش فولاد تبریز در جام حذفی گفت: تیم ما سیر صعودی را حفظ کرده با حمایت هوادارانمان در ورزشگاه خانگی گسترش فولاد تبریز را شکست می‌دهیم.

وفا هخامنش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار هفته پایانی نیم فصل اول با برق جدید شیراز گفت: قبل از این که به شیراز سفر کنیم با توجه به شرایط دو تیم در جدول می‌دانستیم چه بازی حساسی پیش رو داریم. مربیانمان هم گفته بودند تیم برق بازیکنان جوان و پرتلاشی را در اختیار دارد اما با آنالیز دقیق وارد زمین شدیم هرچند نتیجه خلاف پیش بینی ما رقم خورد.

وی ادامه داد: روی دو گل زودهنگامی که دریافت کردیم، غافلگیر شدیم و به نظرم همین در نیمه اول شیرازه تیم را از هم پاشید. بین دو نیمه آقای نکونام نکات جدی را یادآوری کردند و تلاش کردیم تا اینکه دقیقه‌های آخر گل تساوی را به ثمر رساندیم.

هخامنش درباره حواشی که هواداران شیرازی ایجاد کرده بودند، عنوان کرد: ما داخل زمین بودیم و دقیقا نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ داد اما ظاهرا کادرفنی آنها درگیری پیدا کردند. دروازه‌بان و سایر بازیکنانشان هم فقط وقت تلف می‌کردند و همین اعصاب ما را به هم می‌ریخت. همین باعث شد آقای نکونام بیشتر ناراحت شوند.

مدافع خونه به خونه درباره دوازده هفته شکست ناپذیری با هدایت جواد نکونام عنوان کرد: تیم ما سیر صعودی را حفظ کرده و تصمیم گرفته‌ایم در بازی‌ها بهترین نتیجه را رقم بزنیم. ما شارژ مالی شدیم و قول دادند که قبل از بازی با گسترش فولاد دوباره پول بدهند.

هخامنش درباره دیدار با گسترش فولاد تبریز در جام حذفی عنوان کرد: اکثر بازیکنان ما تجربه بازی برابر تیم‌های لیگ برتری را دارند و بازی حساسی با گسترش فولاد تبریز داریم. با حمایت هوادارانمان در ورزشگاه خانگی گسترش فولاد تبریز را شکست می‌دهیم. از هوادارانمان تشکر می‌کنیم که در همه بازی‌ها از حمایتشان دریغ نکردند و امیدواریم برابر گسترش هم اینطور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز