خبرگزاری کار ایران

واکنش تند سخنگوی بارسلونا به ادعای رونالدو

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۲۸۳

کریستیانو رونالدو چند روز پیش در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود برترین بازیکن تاریخ است و همین مسئله واکنش سخنگوی هیئت مدیره باشگاه بارسلونا را در پی داشت.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو پنج شنبه هفته گذشته پنجمین توپ طلایش را به دست آورد و به رکورد لیونل مسی دست یافت تا این دو ستاره شاغل در لالیگا به برابری برسند.

جوزپ وایوز، سخنگوی هیئت مدیره بارسلونا، پس از اینکه مهاجم پرتغالی خود را به عنوان کامل ترین بازیکن تاریخ خواند، به انتقاد از کریستیانو رونالدو پاسخ داد و ادعا کرد لیونل مسی در واقع بهترین بازیکن تاریخ است. او همچنین تصمیماتی که در آخرین جلسه باشگاه برگزار شد، را توضیح داد.

وایوز گفت: تبریک به کریستیانو رونالدو برای تصاحب توپ طلا. ما همیشه او را یک بازیکن بزرگ و رقیب عالی می‌دانیم اما در نیوکمپ، ما می‌توانیم هر 15 روز یک بار بهترین بازیکن تاریخ، لیونل مسی، را ببینیم.

سخنگوی هیئت مدیره درباره جدایی ماسکرانو در زمستان اظهار داشت: ماسکرانو احترام به دست آورده اما همانطور که والورده گفت، پس از پنجره ژانویه، ما باید قوی تر شویم نه اینکه تیم ضعیف تر شود. منافع عمومی باشگاه بالاتر از خواسته‌های فردی هر یک از ما، از جمله بازیکنان است.

وایوز درباره رویارویی چلسی با بارسلونا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا عنوان کرد: احتمال رویارویی مابا چلسی در این مرحله 43 درصد بود و این اتفاق رخ داد. آنها رقیب بزرگی هستند و به ما انگیزه می‌دهند. برای قهرمانی در لیگ قهرمانان شما باید تیم‌های بزرگ را تسلیم کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز