خبرگزاری کار ایران

شاید با برانکو تماس بگیریم؛

عنایتی: استقلال یک شعبه دارد و آن هم در تهران است

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۲۱۹

سرمربی مشکی پوشان مشهد گفت: اردوی خود را در مشهد دنبال خواهیم کرد و به تهران نخواهیم آمد چون هنوز بازیکنانی که نیاز داریم جذب نشده است.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی سرمربی سیاه جامگان معتقد است شرایط این تیم در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد با عنایتی در خصوص حضور اکبر پور در کادر فنی سیاه جامگان بحث جذب بازیکن از استقلال و همچنین شایعه حضور مجتبی جباری در مشهد همکلام شدیم.

* در خصوص آخرین شرایط سیاه‌جامگان صحبت کنید
خدا را شرایط خوبی داریم تمرین خود را آغاز کردیم در حال رایزنی هستیم که چند بازی دوستانه برگزار کنیم تا نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم همه چیز خوب است و کم کم برای نیم فصل دوم مسابقات لیگ آماده می‌شویم.

* سیاوش اکبرپور هم به جمع کادر فنی تیم‌تان پیوست
رابطه من و سیاوش همیشه خوب بوده زمانی که در استقلال بازی می‌کردیم خاطرات خوبی با یکدیگر داریم سیاوش در عرصه مربیگری خیلی پیگیر بود و به او پیشنهاد دادم و او هم قبول کرد پیش ما بیاید.

* با حضور ایشان کادر فنی‌تان تکمیل شد
البته به دنبال یک دستیار خارجی هم هستیم مذاکراتی را با یک مربی آلمانی و کروات انجام دادیم قرار است به زودی با یکی از آنها به توافق برسیم تا هم در بدنسازی تیم و هم در کارهای فنی به ما کمک کنند.

* لیست خرید خود را به باشگاه ارائه کرده‌اید
ما هم لیست خرید داریم و هم لیست فروش. البته بازیکنانی که از جمع ما جدا می‌شوند منوط به حضور بازیکنان جدید است یعنی تا زمانی که با بازیکنی به توافق نرسیم و با او قرارداد امضا نکنیم نمی‌توانیم باجدایی بازیکنان‌مان موافقت کنیم.

* بحث حضور مجتبی جباری و یعقوب کریمی در سیاه جامگان شنیده می‌شود
مجتبی جباری را خودم شخصا با او تلفنی صحبت کردم قرار شد به ما پاسخ بدهد امیدوارم این اتفاق بیفتد و او به تیم ما ملحق شود. حضور جباری برای هر تیمی نعمت است. در خصوص حضور یعقوب کریمی یا هر بازیکن دیگری بستگی به لیست تیم‌های دیگر دارد من نمی‌دانم هنوز شفر چه لیستی به باشگاه داده است.

* خیلی‌ها معتقدند سیاه‌جامگان شعبه دوم استقلال است
استقلال یک شعبه دارد و آن هم در تهران است اما اگر لازم باشد شاید از پرسپولیس هم بازیکن بگیریم و اگر این تیم بازیکن مدنظر باشد. شاید با برانکو هم تماس بگیریم.

* قرار بود برای برپایی اردویی به تهران بیایید
اردوی خود را در مشهد دنبال خواهیم کرد و به تهران نخواهیم آمد چون هنوز بازیکنانی که نیاز داریم جذب نشده و به همین دلیل تمرینات خود را در مشهد دنبال می‌کنیم.

* با حضور شما و عنایتی استقلالی‌ها در لیگ برتر در عرصه مربیگری فعال شدند
خدا را شکر می‌کنم این اتفاق افتاده می‌خواهیم نام استقلال را در لیگ برتر سربلند کنیم برای روانخواه که به تازگی سرمربی شده آرزوی موفقیت‌ می‌کنیم.

* در خصوص عملکرد شفر در استقلال در پایان نیم فصل چه نظری دارید
من خودم سرمربی هستم و نمی‌توانم در مورد تیم‌های دیگر نظر بدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز