خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب نیم فصل اول لیگ برتر؛

چهار پرسپولیسی و یک استقلالی در جمع بهترین‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۱۷۴

با پایان یافتن نیم فصل می‌توان برترین‌های این مقطع از بازی‌ها را انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزش ایلنا، با انجام دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر، آخرین بازی نیم فصل نخست هم انجام شد و لیگ برتر به نیمه راه خود رسید. حال که هر تیم 15 بازی خودش را انجام داده است می‌توان بهترین بازیکنان نیم فصل نخست را انتخاب کرد و آنهایی که تاثیر زیادی در تیم‌شان داشته و عملکرد مثبتی برجای گذاشتند در تیم منتخب جای می‌گیرند. بدیهی است که  بازیکنان زیادی شایسته حضور در این جمع هستند که در این میان سلایق کارشناسان فوتبال متفاوت است و انتخاب تیم منتخب نیم فصل اول با مشورت کارشناسان فوتبال از نگاه خبرگزاری ایلنا به شرح زیر است:

 

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)

عملکرد درخشانی داشت و دریافت تنها 6 گل در 15 بازی نشان از این دارد که کسی جز او شایسته قرار گرفتن در دروازه تیم منتخب هفته نیست. بیرانوند نیم فصل پرحاشیه‌ای پشت سر گذاشت ولی رفته رفته به شرایط خوب خودش بازگشت تا به یکی از مهره‌های کلیدی تیم تبدیل شود و نقش پررنگی در قهرمانی نیم فصل داشته باشد.

 

مدافع راست: محمد ایران‌پوریان (تراکتورسازی)

در نیم فصل سخت و البته بد تراکتورسازی جزو مهره‌های خوب تیم محسوب می‌شد و با عملکرد موثر در دفاع و حمله بار زیادی از کمبورد مهره با تجربه تیمش را به دوش می‌کشید. ایران‌پوریان بازیکن مورد علاقه کی‌روش نیست ولی به سطحی رسیده است که از سرمربی تیم ملی انتظار داشته باشیم نیم نگاهی هم به او داشته باشد.

 

مدافع چپ: میثم تیموری (پارس جم)

یکی از پدیده‌های پدیده لیگ برتر در فصل جاری بوده است و خبر از معرفی یک دفاع چپ خوب به فوتبال ایران را با عملکرد خوب خودش داده است. تیموری مدافع کناری باهوشی است و در ترکیب پارس جم کم اشتباه ظاهر می‌شود و در نیم فصل نخست هم از ارکان اصلی موفقیت تیمش بوده است.

 

مدافع وسط: سید جلال حسینی (پرسپولیس)

کاپیتان و ستون قابل اتکای خط دفاع پرسپولیس که با نبودش این تیم به طور جدی به مشکل می‌خورد. سید جلال مثل همیشه با تجربه و کم اشتباه ظاهر می‌شود و در نیم فصل نخست لیگ برتر بهترین گزینه خط دفاعی این تیم محسوب می‌شد که حضور در تیم منتخب نیم فصل هم شایستگی او خواهد بود.

 

مدافع وسط: محمدرضا خانزاده (پدیده)

مدافع با تجربه مشهدی‌ها نیم فصل فوق‌العاده‌ای پشت سر گذاشت و علاوه بر عملکرد موثر و کم اشتباه در خط دفاعی، یکی از بهترین گلزنان مدافع لیگ برتر هم محسوب می‌شود و با 3 گل زده توانسته از این نظر هم بازیکن مثمر ثمری برای تیمش باشد.

 

هافبک دفاعی: اکبر ایمانی (پدیده)

به قدری خوب و قابل اطمینان در لیگ برتر ظاهر شد که چشم کی‌روش را هم گرفت و در دو سه اردوی اخیر همراه تیم ملی بوده است و حتی برای تیم به میدان هم رفته است. ایمانی با وجود چند بازیکن شایسته دیگر در پست خودش بهترین گزینه برای حضور در تیم منتخب نیم فصل اول است.

 

هافبک هجومی: محسن مسلمان (پرسپولیس)

مهندس پرسپولیسی‌ها و آقای پاس گل نیم فصل نخست لیگ برتر بودن نشان از آمادگی بالای مسلمان و کیفیت فنی بالای این بازیکن دارد.که چاره‌ای جز قرار گرفتن در تیم منتخب هفته را باقی نمی‌گذارد. مسلمان در کنار حواشی کوتاه مدت نیم فصل نخست در اکثر مواقع بازی خوبی به نمایش گذاشته است.

 

هافبک هجومی: سرور جپاروف (استقلال تهران)

انتخاب بازیکن از سوی استقلال که با وجود هزینه زیاد نتایج خوبی نگرفته است کار دشواری است ولی جپاروف به قدری خوب و موثر ظاهر شد تا در جمع برترین‌های فوتبال ایران قرار بگیرد. هافبک ازبکستانی به خوبی مشکلات خط هافبک تیم را برطرف کرده است.

 

هافبک هجومی: علی قلی‌زاده (سایپا)

هافبک - مهاجم جوان سایپا از پدیده‌های فصل جاری محسوب می‌شود و بارها با حرکات تکنیمی و تند و تیز خودش دروازه حریفان را آزار داده است و امتیازات خوبی هم برای تیمش گرفته است تا در تیم منتخب نیم فصل باشد.

 

مهاجم: محمد قاضی (پدیده)

مهاجم با تجربه که این روزها سودای بازگشت به استقلال در تهران را در سر دارد و در نیم فصل نخست با وجود اینکه صحبت از پایان فوتباش بود توانست عملکرد خوبی داشته باشد و دومین شانس آقی گلی لیگ برتر است.

 

مهاجم نوک: علی علیپور (پرسپولیس)

اگر قرار است یک مهاجم خوب برای نیم فصل نخست لیگ برتر انتخاب شود چه کسی بهتر از آقای گل لیگ که 2 گلش در دیدار با صنعت نفت شراکتش با قاضی را در صدر جدول گلزنان به هم زد. علیپور فوق العاده ظاهر شده و به نظر می‌رسد خیریت محرومیت طارمی، اوج گرفتن او باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز