خبرگزاری کار ایران

کدام جمله خشم ایبراهیمویچ را برانگیخت؟

ابعاد پنهان درگیری وحشتناک منچستری‌ها در اولدترافورد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۱۷۳

نشریه مارکا در گزارشی به دلیل اصلی درگیری بین بازیکنان و کادرفنی منچسترسیتی و منچستریونایتد پرداخت.

به گزارش ایلنا، در این گزارش آمده که برخی از بازیکنان تیم میهمان، منچسترسیتی، سریع به رختکن رفتند در حالی که بازیکنان و برخی مربیان دیگر به رقص و آواز درون تونل مشغول بودند.

یکی از اعضای کادرفنی منچسترسیتی در همین لحظه به ایبراهیموویچ می‌گوید: "ایبرا، زیادی صحبت می‌کنی اما حرکت کمی داری."

همین جمله تیم شکست خورده را تحریک می‌کند تا دست کم 20 نفر با یکدیگر درگیر شوند. درگیری که با پرتاب بطری آب و ضربات مشت طرفین دنبال شد!

آن دسته از بازیکنانی که به رختکن رفته بودند با پخش موزیک فاصله یازده امتیازی با یونایتد را جشن گرفتند که مورینیو به رختکن رقیب می‌رود و خواستار احترام بیشتر می‌شود. با این حال کلمات مورینیو مورد پسند ادرسون، دروازه بان سیتی، قرار نگرفت و او جملات تند و زننده‌ای را خطاب به سرمربی پرتغالی بیان کرد.

در بین این درگیری و سروصدای بازیکنان روملو لوکاکو بطری را به صورت یک عضو کادرفنی کوبید؛ این دومین حادثه عجیب طی چند دقیقه بود.

اتحادیه فوتبال انگلستان از دو تیم خواسته تا شواهد خود را بیان کنند تا رای نهایی درباره محرومیت آنها اعمال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز