خبرگزاری کار ایران

بانک سرمایه در سودای صعود در جام باشگاه‌های جهان

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۱۷۲

نماینده والیبال ایران برای صعود از گروه خود امشب آخرین فرصت را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال بانک سرمایه، قهرمان ۲ فصل اخیر والیبال ایران و قهرمان سال قبل جام باشگاههای آسیا در اولین روز از مسابقات جام باشگاههای جهان در  لهستان در حالی که یک گام تا پیروزی فاصله داشت، شکست خورد.

 

ستاره های والیبال ایران همچون شهرام محمودی، مهدی مهدوی، عادل غلامی، محمد موسوی، فرهاد قائمی،‌ مهدی مرندی و مجتبی میرزاجانپور که در این تیم کنار یکدیگر جمع شده اند، بعد از بردن ۲ ست به یک باره بازی را وا دادند و در ۳ ست بعدی بازی را واگذار کردند.

 

دیگر کاری از مصطفی کارخانه، سرمربی ایرانی این تیم هم برنیامد و ست پنجم را هم با اختلاف نزدیک واگذار کرد.

 

زاکسای لهستان با شکست دادن نماینده ایران اولین برد خود را تجربه کرد تا شانس بیشتری برای صعود داشته باشد. در دیگر بازی این گروه لوبوی ایتالیا مقتدرانه توانست از سد نماینده برزیل بگذرد تا در پایان روز نخست در صدر قرار بگیرد.

 

امشب ۲ بازی دیگر از این گروه انجام خواهد شد که زاکسای لهستان به مصاف لوبوی ایتالیا می رود تا ۲ تیم برنده روز اول برابر هم قرار بگیرند.

 

در دیگر مسابقه نیز بانک سرمایه برابر ساداکروزیرو برزیل به میدان می رود تا اولین پیروزی خود را کسب کند. این دیدار که از ساعت ۲۳ به وقت تهران آغاز می شود، به نوعی آخرین فرصت بلندقامتان ایرانی برای صعود به نیمه نهایی محسوب می شود. در صورت شکست بانک سرمایه این تیم شاید حتی در روز پایانی مرحله گروهی برابر نماینده ایتالیا هیچ شانسی برای صعود نداشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز