خبرگزاری کار ایران

علیپور و گل هایش جراحی شدند/ رونمایی از دو دقیقه زهرآلود؛ خارج بهتر از داخل و سه گل سه امتیازی!

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۱۰۴

علی علیپور در حالی اقای گل شد که نکات ویژه ای در ژل های او نهفته است.

به گزارش ایلنا، نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به اتمام رسید که علی علیپور با 10 گل بالاتر از محمد قاضی 8 گله عنوان آقای گلی را کسب کرد.

×علیپور در نیم فصل اول موفق شد به 8 تیم گل بزند که در این بین دو بار موفق به دبل در برابر صنعت نفت و استقلال خوزستان شد و در مقابل تیمهای گسترش فولاد، سپاهان، استقلال خوزستان، استقلال تهران، سایپا، ذوب آهن و سپیدرود یک گل زد.

×مهاجم 22 ساله پرسپولیس 6 گل خود را خارج از ورزشگاه آزادی و 4 گل را در این ورزشگاه به ثمر رساند. او 5 گل در نیمه اول و 5 گل در نیمه دوم به ثمر رساند.

×علیپور در دقایق 22 و 70 موفق شد دو گل بزند تا نشان دهد در این دو دقیقه خاص بسیار خطرناک است. او همچنین در دقایق 16، 18 و 25 در نیمه اول و 74، 82 و 88 در 45 دقیقه دوم موفق به گلزنی شده است.

×علیپور تا به اینجا سه بار با گل هایش پرسپولیس را به برد رسانده و به نحوی سه مرتبه گل هایش سه امتیازی بوده است. دو گل علیپور برابر صنعت نفت، گلش به استقلال در دربی 85 و گل دقیقه 82 برابر سپیدود در رشت این سه گل مهم را تشکیل می دهند.

×علیپور هر وقت گل زده پرسپولیس نباخته است. 7 برد و یک تساوی حاصل کار سرخپوشان تهرانی در روزهایی بوده که علیپور در آن پایش به گل باز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز