خبرگزاری کار ایران

لیاقت تمام این موفقیت ها را داشتیم / من و کی‌روش دیدگاه خاص خود را داریم

برانکو: استقلال صددرصد به بالای جدول می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۰۹۶

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش،قهرمانی نیم فصل را به هواداران این تیم تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از کسب سه امتیاز دیدار با نفت آبادان با حضور در نشست خبری درباره این دیدار گفت: ابتدا قهرمانی نیم فصل را تبریک می گویم. از بازی تیمم خیلی راضی و خوشحال هستم. ما قبل از بازی، این دیدار را سخت‌ترین بازی نیم فصل منهای داربی میدانستیم.

او افزود: ما یک بازی خوب به نمایش گذاشتیم و تاکتیک منظمی داشتیم. ما بردهای پیاپی‌مان را ادامه دادیم. همینطور از هوادارانمان تشکر می‌کنم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند. مهمترین مسئله این است که ما به دنبال فوتبال بازی کردن هستیم و فوتبال خوبی در نیم فصل به نمایش گذاشتیم. ما توانستیم از حریفانمان فاصله بگیریم. ما لیاقت تمام این موفقیت ها را داشتیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه تیم هایی را مدعی قهرمانی می‌داند، گفت: استقلال تیم خوبی دارد و مربی بسیار با تجربه و باکیفیتی را در اختیار دارد. 100 درصد به بالای جدول می‌رسند البته کدام رده، پیش بینی اش سخت است. نتایج اخیرش نشان می‌دهد که جایگاه الانش حق این تیم نیست و باید بالاتر قرار بگیرد. سپاهان، استقلال، تراکتور و ذوب آهن می‌توانند در رده های بالای جدول قرار گیرند. این تیم‌ها در نیم فصل دوم خودشان را پیدا می‌کنند و نتایج خوبی می‌گیرند.

برانکو درباره وضعیت نوراللهی در این تیم گفت: او با ما تمرین می‌کند ولی هنوز مسئله سربازی اش مشخص نشده و هنوز مشخص نیست که چه زمانی به ما میپیوندد.

او درباره تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: من این را بارها گفتم. الان در مرحله توافق و مذاکره هستیم و وظایف فی مابین را بررسی میکنیم. مهمترین مسئله این است که لذت میبریم و نتایج خوبی کسب میکنیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره صحبتهای کی روش مبنی بر عدم آمادگی بدنی بازیکنان ایرانی گفت: من الان نمیدانم باید چه نظری بدهم. هرکداممان دیدگاه خاص خودمان را داریم. یک ماه فرصت وجود دارد تا بازیکنان به آمادگی لازم برای تقابل با اسپانیا و پرتغال برسند.

برانکو درباره وضعیت عالیشاه گفت: من در جریان وضعیت عالیشاه نیستم. درمورد نوراللهی به من گفتند که 6 ماه پیش سربازی اش به پایان رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز