خبرگزاری کار ایران

بازی خوبی بود، اما برای پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۰۹۲

سرمربی نفت آبادان اعتراف کرد که سرخپوشان تهرانی در دیدار مقابل این تیم مستحق کسب سه امتیاز بوده‌اند.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند سرمربی نفت آبادان با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با پرسپولیس گفت: بازی، بازی خوبی بود البته بیش‌تر از سمت پرسپولیس. ما یک مشکل اساسی داشتیم و آن این بود که سومین بازی‌مان در ۱۰ روز اخیر بود. تا جایی که جان داشتیم بازی کردیم ولی در ۲۰ دقیقه پایانی کم آوردیم.

او افزود: از سازمان لیگ تقاضا دارم که بازی‌ها را طوری برنامه‌ریزی کند تا تیم‌هایی مثل ما از نظر بدنی کم نیاورند.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره صحبت‌های گل محمدی مبنی بر معاوضه ابراهیمی و شیمبا گفت: من هیچوقت اقدام به تضعیف تراکتورسازی نمی‌کنم. بحث اول این است که ابراهیمی در تراکتورسازی می‌ماند یا نه. اگر قرار باشد از تراکتورسازی جدا شود ما یکی از مشتریان او هستیم. ابراهیمی چند سال پیش به تیم ما آمد و احیا شد و زمانی که تراکتورسازی به او احتیاج داشت ما ابراهیمی را به این تیم بازگرداندیم. او تا زمانی که بازیکن تراکتورسازی است ما با او کاری نداریم.

کمالوند درباره مشکلات مالی این تیم گفت: طبق مصوبه مجلس وزارت نفت نمی‌تواند به تیم ما کمک مالی بکند. همین مشکل چند سال پیش برای نفت تهران به وجود آمد. در حال حاضر دنبال راهکاری هستیم تا مشکلات‌مان حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز