خبرگزاری کار ایران

نیم نگاهی به سهمیه لیگ قهرمانان داریم

کمالوند: از لحاظ قوای جسمانی تحلیل رفتیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۰۸۶

سرمربی صنعت نفت می گوید بازی های فشرده باعث شد تا بعداز دقیقه 70 کم بیاوریم.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند سرمربی نفت آبادان بعد از شکست در دیدار با پرسپولیس گفت: در 10 روز گذشته 3 مسابقه انجام دادیم. این موضوع برای ما بسیار سنگین است و تا دقیقه 70 که توان داشتیم بازی را کنترل کردیم اما از لحاظ قوای جسمانی تحلیل رفتیم. همچنین دو بازیکن ما امروز سر حال نبودند و روز آنها نبود.

وی ادامه داد:برد برای بازیکنان  و شکست برای من است و باید به شکلی طراحی کنم که گل نخوریم اما باید بگویم که امروز روز خوب چند بازیکن ما نبود.

کمالوند در پاسخ به این سوال که آیا این تیم در تهران اردو خواهد زد، گفت: شرایط اقتصادی ما به شکلی نیست که در تهران بمانیم و باید به آبادان بازگردیم. بازی ما با پرسپولیس به دلیل برنامه های این تیم عقب افتاده بود و نباید به ما فشار بیاید. ای کاش برای بازی استقلال به شکلی به ما استراحت بدهند تا بتوانیم با توجه به کمبود بازیکن شرایط خوبی داشته باشیم.

سرمربی نفت آبادان در پایان درباره آینده نفت آبادان در لیگ تصریح کرد: در چند سال اخیر نتایجی که گرفتیم و جایگاهی که داریم بی سابقه بوده است. اگر تیم تقویت شود، از 6 تیم جدول هم بالاتر خواهیم رفت. به مردم آبادان قول دادم که امسال استرس نداشته باشیم و حالا می گویم که اگر تیم تقویت شد، می توانیم نیم نگاهی به سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز