خبرگزاری کار ایران

دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر:

تزریق سوخت قهرمانی با سوپر علیپور/ این پرسپولیس رویایی

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۰۱۷

آخرین دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر بازی معوقه هفته هشتم بود که برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در آخرین دیدار خود در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بازی معوقه هفته هشتم خود را مقابل صنعت نفت برگزار کرد و این بازی از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه آزادی میان دو تیم انجام شد که در نهایت سرخپوشان با نتیجه دو بر صفر پیروز شدند.

داور: علیرضا فغانی   

گل‌ها: علی علیپور (64)و(87) برای پرسپولیس

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا

 

نفت آبادان:

داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبداله‌زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، کرار جاسم، حسین ساکی، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 5: کار تیمی خوب صنعت نفتی‌ها با پاس کرار به  محمد امین درویشی رسید و شوت این بازیکن از درون هجده قدم با دفع بیرانوند همراه شد.

دقیقه 16: علی علیپور موقعیت شوتزنی پیدا کرد که ضربه او زمینی و البته کم قدرت به راحتی در اختیار گلر قرار گرفت.

دقیقه 21: منشا پاس خوبی از علیپور دریافت کرد ولی ضربه او با بی‌دقتی از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه 24: فرار از کنار وحید امیری و حرکت خوب او توپ را در شلوغی محوطه جریمه به علیپور رساند ولی ضربه این بازیکن را صوفیانی به خوبی جمع کرد.

دقیقه 30: شوت از راه دور جاسم کرار از پشت محوطه جریمه با اختلاف از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 43: روی اشتباه حسین ماهینی در پاس به عقب، فرصت خوبی نصیب شیمبا شد که سیدجلال حسینی با تجربه بالای خود و تکلی دیدنی مانع از حرکت مهاجم حریف به داخل محوطه جریمه شد.

دقیقه 63: محمد انصاری پاس تو در زیبایی برای علیپور انداخت و مهاجم پرسپولیس در موقعیت تک به تک با صوفیانی از زاویه بسته توپ را به تیر دروازه کوبید.

دقیقه 64 (گل): وحید امیری با پاس زیبا علیپور را با گلر تک به تک کرد و اینبار مهاجم سرخپوشان از فرصت به خوبی استفاده کرد و دروازه را باز کرد.

دقیقه 66: وحید امیری در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و ارسال خطرناک وی توسط دروازه‌بان دفع شد و به اوت رفت.

دقیقه 76: یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی خوب به صنعت نفت رسید و شوت پریرا مستقیم به سمت دروازه در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 80: پاس خوب احمدزاده به علیپور موقعیت گلزنی در اختیار او قرار داد که بازهم صوفیانی توانست به خوبی مانع او شود.

دقیقه 87(گل): بشار رسن چند دقیقه پس از ورود به زمین پاس خوبی برای علیپور ارسال کرد و مهاجم گلزن سرخپوشان یکبار دیگر دروازه صوفیانی را باز کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز