خبرگزاری کار ایران

برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره به ۱۱ هزار میلیارد نیاز داریم

داورزنی: شایعه 61 میلیارد مفقودی پرسپولیس را از مدیران سوال کنید

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۹۱۴

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در حاشیه انتخابات فدراسیون کوهنوردی درخصوص آخرین مسائل ورزش کشور صحبت کرد

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمدرضا داورزنی در حاشیه انتخابات فدراسیون کوهنوردی در خصوص بودجه ورزش در سال 97 اظهار داشت: هنوز رسما چیزی به ما اعلام نشده است اما همیشه نگاه دولت به ورزش نگاه حمایتی است. ما به دنبال آن هستیم که از راهکارهای مختلف درآمدهای پایدار داشته باشیم.

وی ادامه داد: در 20 سال گذشته همیشه منابع ورزش چه در بحث عمرانی و چه در بحث‌های دیگر با بی‌ثباتی همراه بوده است. سال گذشته با حمایت دولت و مجلس بودجه ورزش افزایش یافت که این می‌تواند خیلی کارساز باشد.

داورزنی افزود: در بحث‌هایی مثل المپیک و بازی‌های آسیایی دولت همیشه کنار ورزش حضور داشته است. الان هم معاونت بودجه وزارت ورزش پیگیر این مساله است. ما چند هزار پروژه نیمه‌کاره در کشور داریم که نیاز به 11 هزار میلیارد بودجه دارد. موضوع دغدغه وزیر هم هست که ما پیگیر آن هستیم.

وی درخصوص حادثه جان باختن تعدادی از کوهنوردان در ارتفاعات اشترانکوه ادامه داد: از مجموعه مدیریت بحران تشکر می‌کنم. از استانداری لرستان که در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجساد کوهنوردان را پیدا کردند و این سرعت اول یک رکورد است به خانواده کوهنوردان و جانباختگان تسلیت می‌گویم.

معاون وزارت ورزش و جوانان درخصوص تغییرات صورت گرفته در هیات‌های استانی فدراسیون بوکس ادامه داد: در جلسه‌ای به علاقه‌مندان گفتم که خیالتان راحت باشد انتخابات فدراسیون بوکس در سلامتی کامل برگزار شده است. تغییرات صورت گرفته در هیات‌های استانی با اداره کل هماهنگ می‌شود ما هم در تلاش هستیم تا حق هیچ هیات استانی‌ای ضایع نشود چون اگر این هیات‌ها با سرپرست اداره شوند حق حضور در انتخابات را ندارند. ما هم به خاطر همین موضوع با انتخاب روسای هیات‌ها این فضا را در اختیار آنها قرار می‌دهیم تا بتوان در انتخابات فدراسیون حضور داشته باشیم.

داورزنی ادامه داد: درخصوص مفقود شدن دارای 61 میلیاردی پرسپولیس اطلاع دقیقی ندارم البته در فضای مجازی این موضوع مطرح شده است که نمی‌توان زیاد به آن اعتماد داشت در این رابطه از مسوولان پرسپولیس سوال کنید.

وی درخصوص انتخابات فدراسیون تیر و کمان گفت: قرار بود انتخابات این فدراسیون برگزار شود اما به دلیل تغییرات در اساسنامه به تعویق افتاد. ما در وزارت ورزش و جوانان اساسنامه‌ای را قبول می‌کنیم که مصوبه دولت را داشته باشد. شجاعی اساسنامه فدراسیون را تنظیم و به تایید فدراسیون جهانی رساند که با کلیات وزارت ورزش نیز همخوانی داشت. ابلاغیه شجاعی درخصوص معاون امور مالی استان اصفهان دو روز است که اعلام شده که قانونا ایشان دو شغله است نگران نباشید در اسرع وقت انتخابات این فدراسیون نیز با اساسنامه جدید برگزار خواهد شد.

داورزنی تصریح کرد: انتخاباتی کمیته ملی المپیک 25 دی ماه طبق قانون برگزار خواهد شد که وزارت ورزش نماینده‌ای در این انتخابات ندارد.

معاون وزارت ورزش و جوانان درخصوص نامه دیوان عدالت اداری درخصوص هاشمی رئیس سابق فدراسیون تیراندازی گفت: معاون حقوقی مجلس پیگیری‌های این موضوع را به عهده گرفته و ما هم طبق قانون عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز