خبرگزاری کار ایران

پاسخ تند گل‌محمدی به ابراهیمی و عشوری

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۹۰۶

سرمربی تراکتورسازی پاسخ دو بازیکن مازاد تیمش را داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرمربى تیم فوتبال تراکتورسازى ضمن انتقاد از حواشى پیش آمده در خصوص نقل وانتقالات نیم فصل این باشگاه در گفت‌و‌گو با سایت رسمی تراکتورسازی اظهار داشت: هر مربى در فصل نقل و انتقالات لیست ورود و خروج دارد اما معیار انتخاب بازیکنان عملکرد آنهاست و من هم هیچ حب و بغضى نسبت به اعضاى تیم خودم ندارم اما وقتى مى‌بینم که بازیکنى در طول یک نیم فصل با وجود قرارداد آنچنانى هیچ کمکى به تیم نکرده طبیعى است که او را کنار بگذارم. نگاه هوادار هم باید منطقى و معقول بر مبناى منافع تیم باشد.خط قرمز هوادار نام بزرگ تراکتورسازى است که باید همیشه در اوج باشد.همه بازیکنان و مربیان و مدیران مى‌آیند و روزى هم مى‌روند. بر این اساس بازیکنى که نیمى از نیم فصل اول را بازى نکرده و در ٨ بازى فقط یک پاس گل داده یا بازیکنى که طبق آمار ضعیف ترین بازیکن تیم با کمترین میزان دوندگى لقب گرفته چرا نباید حذف شود؟

گل محمدى همچنین گفت: موضوع معاوضه محمد ابراهیمى ابتدا از سوى صنعت نفت مطرح شد و این مسئله در حد یک پیشنهاد بود که با خودش در میان گذاشتم و حتى گفتم این اتفاق در صورت موافقت خودت عملى مى‌شود اما چه معنى دارد که بازیکن یک گفت‌و‌گوى خصوصى را به صفحه شخصى خودش در فضاى مجازى بکشاند؟ این چه وضعیت نابسامانى است که فضاى مجازى به اسلحه و ابزارى براى بازیکنان تبدیل شده تا از احساسات و افکار عمومى در راستاى حفظ منافع خودشان استفاده کنند؟ بازیکنى که بر سر مبلغ مورد نظرش نتوانسته توافق کند در اینستاگرام از هواداران خداحافظى مى‌کند. آن بازیکن دیگر چک برگشتى خودش را منتشر مى‌کند و آن یکى مى‌خواهد خواسته‌هاى خودش را با استفاده از این فضا به باشگاه یا کادرفنى تحمیل کند. در کجاى دنیا سرنوشت فوتبالشان را در صفحات اینستاگرام با توهین و فحاشى گره مى‌زنند؟

سرمربى تراکتورسازى همچنین گفت:باید فکرى به حال این وضعیت نابسامان بکنیم. خبر رختکن تیم ساعتى بعد به رسانه‌ها مى‌رسد و گفت‌و‌گوى شخصى مربى با بازیکن در اینستاگرام پخش مى‌شود. معنى همه چیز در این فوتبال عوض شده و هیچ چیزى در جاى خودش قرار ندارد. بازیکنانى که مبالغ حرفه‌اى دریافت مى‌کنند چرا رفتار حرفه‌اى ندارند؟ امروز نوع جدیدى از بازیکن‌سالارى در فضاى مجازى شکل گرفته که باید مقابل آن بایستیم.

گل‌محمدى همچنین گفت: غیرت و تعصب به عکس‌هاى رنگارنگ و فعالیت شبانه‌روزى در فضاى مجازى نیست. غیرت این است که بازیکن در پایان دو فصل مصدومیت و عملکرد نامطلوب ،خودش به این تشخیص برسد که ماندنش به صلاح تیم محبوبش نیست. بازیکنى که مى‌بیند امکان کمک کردن به تیمش را ندارد در این موقعیت غیرت حقیقى را نشان مى‌دهد. مصداق فریب دادن هوادار این است که بازیکنى عمل جراحى پاى خودش را تکذیب کند و از همه عوامل باشگاه بخواهد به مردم دروغ بگویید اما نگذارید کسى بفهمد که من مجدداً عمل کرده‌ام وباز هم چند ماه نمى‌توانم به تیم کمک کنم. این مصداق حقیقى فریب دادن هوادار و سوء‌استفاده از احساسات خالصانه مردمى است که تراکتورسازى را با جان‌و‌دل دوست دارند.

سرمربى تراکتورسازى در پایان گفت: من عشق و علاقه خودم را به این تیم زمانى ثابت کردم که بسیارى از مربیان حاضر نبودند در این موقعیت سخت آبرو و اعتبار خودشان را به خطر بیاندازند و هدایت تیم محروم و بدون بازیکن را در دست بگیرند اما ما با جان و دل آمدیم و در سخت‌ترین نیم فصل زندگى خودمان با تمام وجود کار کردیم. در نیم فصل دوم به دنبال ساختن تیمى قدرتمند هستیم که در ٣ جام مدعى باشد و در این راه قطعاً با توجه به همه سختى‌هایى که تحمل کردیم ، تسلیم نخواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز