خبرگزاری کار ایران

تیم پنجاه ساله زیر ساخت بازیکن سازی ندارد!

بیات: با نظرمحمدی خیلی اختلاف داشتیم/ سیلمار در بازیکن سازی کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۱۱

مالک باشگاه سپیدرود رشت درباره برکناری علی نظرمحمدی گفت: ما خیلی سعی کردیم که با هم کنار بیاییم اما از نظر کاری خیلی اختلاف داشتیم.

کیومرث بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره جدایی نظرمحمدی و معرفی سرمربی جدید گفت: ما خیلی سعی کردیم که با هم کنار بیاییم اما از نظر کاری خیلی اختلاف داشتیم. ضمن تشکر از زحمات ایشان در گذشته برای سپیدرود با توجه به نتایج ضعیف در نیم فصل اول باید تصمیم جدی اعلام می‌کردم. نتوانستیم در بسیاری موارد به نظر مشترک برسیم.

وی ادامه داد: آقای نظرمحمدی هیچ گاه به من پیشنهاد نداد که سپیدرود را بخرم بلکه با آقای مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، مشورت کردم.

بیات درباره لیست ورودی و خروجی سرخپوشان در نیم فصل اظهار داشت: تا پنج شنبه بازیکنانی که قرار است به ما اضافه شوند معرفی خواهند شد و لیست خروجی را آقای روانخواه مشخص می‌کنند. 

مالک باشگاه سپیدرود رشت درباره زمان آغاز به کار سیلمار عنوان کرد: تصمیم داریم از ایشان به عنوان کمک مربی استفاده کنیم و به دلیل شناخت کم او از تیم قرار است روانخواه سرمربی سپیدرود باشد.

وی افزود: شخصی که دلسوز سپیدرود بود سیلمار را به من معرفی کرد و کارنامه ایشان برای من از نظر بازیکن سازی دلگرم کننده بود. ما باید از برزیل الگو برداری کنیم تا زیر ساخت‌های باشگاه را انجام بدهیم و ایشان می‌توانند به خوبی این کار را انجام بدهند.

بیات درباره هدف سرخپوشان در نیم فصل دوم گفت: کل بازیکنان تیم با من هم قسم شدند تا در لیگ برتر بمانیم. ساختار زیربنایی مشکل دارد و تیم پنجاه ساله زیر ساخت بازیکن سازی ندارد!

مالک سپیدرود درباره جدایی شهاب مومنی که مدیرعامل باشگاه بود، اظهار داشت: ایشان خیلی به ما کمک کردند و به دلیل مشکلاتی که داشتند از سپیدرود جدا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز