خبرگزاری کار ایران

کنایه عجیب آقای خاص به سیتزین‌ها؛

خدای فوتبال پشت سر منچسترسیتی حضور دارند!

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۷۲۹

سرمربی منچستریونایتد معتقد است شاگردانش در بازی دربی تمام تلاششان را کردند و این حریف بوده که با شانس بالا سه امتیاز را از آنها ربود.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد در دربی منچستر شکست خورد تا فاصله امتیاز شاگردان ژوزه مورینیو با سیتی صدرنشین به عدد 11 برسد و شانس قهرمانی آبی‌ها بیشتر از هر زمانی باشد.

ژوزه مورینیو در نشست خبری پس از بازی درباره اینکه گفته می‌شود کورس قهرمان به پایان رسیده است، گفت: احتمالا همینطور است. منچسترسیتی تیم خوبی است و آنها از حمایت شانس برخوردار هستند همچنین و خدایان فوتبال پشت سر آنها حضور دارند!

وی ادامه داد: من مطمئن هستم که همگی برای کسب امتیاز می‌جنگند و سعی می‌کنند فاصله را کاهش بدهند. 

یونایتد در این بازی دو گل توسط اشتباهات فردی دریافت کرد. مورینیو افزود: دو گل بد، دو گلی که شما انتظارش را نداشته باشید. سیتی کیفیت‌های خوبی دارد. آنها درصد زیادی از مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما ما ایجاد موقعیت آنها را کنترل کردیم. بدون هیچ آنالیزی بازی مملو از حوادث بود و پنالتی که برای ما اعلام نشد بزرگترین حادثه بود.

سرمربی منچستریونایتد گفت: تلاش ما برای برد در این بازی کافی بود؟ این به نظر شما بستگی دارد. آنها مالکیت توپ و کنترل بیشتری داشتند زیرا آنها توپ را بیشتر از ما نگه داشتند؛ اما من فکر می‌کنم بازیکنانم به اندازه کافی جنگیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز