خبرگزاری کار ایران

عبدالله چمن‌گلی در گفت‌وگو با ایلنا:

منافع شخصی نباید جای منافع ملی را بگیرد

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۷۰۰

چمن گلی گفت: نباید منافع شخصی جای منافع ملی را در ورزش بگیرد.

عبدالله چمن‌گلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به هدف خود از ثبت‌نام در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی اظهار داشت: هدف اصلی از حضور در انتخابات فدراسیون کشتی جایگزین کردن منافع ملی به‌جای منافع شخصی در کشتی کشور است.

وی از عدم اعلام کتبی تائید صلاحیت حضور کاندیدا در انتخابات فدراسیون کشتی تا به امروز انتقاد کرد و افزود: طبق قانون از زمان اعلام صلاحیت کاندیدا ریاست انتخابات فدراسیون های ورزشی فدراسیون مربوطه باید قبل از ده روز اسامی مجمع رای دهنده در انتخابات مربوطه بصورت کتبی به کاندیدا اعلام شود.

مدیر کل ورزش وجوانان استان آذربایجان غربی در این باره افزود:ولی تا به امروز حتی نامه کتبی فدراسیون کشتی درباره اعضا مجمع انتخاباتی وهمچنین نامه تائید صلاحیت حضور در انتخابات فدراسیون کشتی به دست بنده نرسیده است،تنها بصورت تلفنی آن هم در حد مختصر صلاحیت حضور بنده به بنده بدون در نظر گرفتن تشریفات قانونی به اطلاع بنده رسیده است.

کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی یکی از اهداف اصلی خود از ثبت نام در انتخابات فدراسیون کشتی حمایت از هیئت‌های کشتی استانی به‌عنوان بازوان توانمند کشتی ایران دانست و گفت: عدم رسیدگی فدراسیون‌ها در هیئت‌های استانی باعث ضربه خوردن ورزش در استان‌ها می‌شود، زیرا این کار باعث می‌شود نقاط ضعف و قوت هیئت به خوبی نمایان شود و در جهت رفع اقدامات لازم انجام شود تا قهرمان‌سازی به‌صورت زنجیروار همواره ادامه یابد.

وی افزود: چرا دیگر قهرمانان آسیایی و جهانی از استان‌هایی مانند لرستان، کردستان و حتی زنجان در صحنه‌های بین المللی شاهد نیستیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان آذربایجان‌غربی ضمن انتقاد از کنار گذاشته شدن برخی هیئت‌های استانی از مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه هیئت‌های کشتی خراسان رضوی و آذربایجان غربی به علت سرپرست بودن روسای هیئت های کشتی استانی و نداشتن رئیس هیئت در این دو استان قهرمان پرور  از حضور در مجمع و دادن رای در ریاست فدراسیون کشتی محروم خواهند بود.

چمن گلی ادامه داد:در حالی نامه ومستندات های زیادی وجود دارد که چندین بار اداره کل ورزش وجوانان استان آذربایجان غربی خواستار برگزاری انتخابات ریاست هیئت کشتی استان توسط فدراسیون کشتی بوده است.ولی تا به امروز که فقط چند روز تا برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی باقی مانده است این امر تحقق نیافته و استان آذربایجان‌غربی هیچ فردی در مجمع فدراسیون کشتی نخواهد داشت.

چمن‌گلی در پایان گفت: امروز نباید منافع شخصی جای منافع ملی را در ورزش بگیرد زیرا این کار آسیب جدی به بدنه ورزش و ورزشکاران وارد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز