خبرگزاری کار ایران

بارسلونا در خانه ویارئال؛ یک دهه شکست ناپذیری

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۶۸۶

بارسلونا امشب در خانه ویارئال بازی دارد که دو بازی اخیر خود در ورزشگاه سرامیکا را با تساوی به پایان رسانده‌اند.

به گزارش ایلنا، بارسلونا همچنین بیش از یک دهه است که در خانه ویارئال نباخته است. با این حال، آنها از دفعه قبلی که در این ورزشگاه بازی کردند، خاطره تلخ و شیرینی دارند.

فصل گذشته بازی دو تیم در خانه ویارئال در هفته هفدهم برگزار شد و با تساوی به پایان رسید. لیونل مسی در اواخر آن بازی یک ضربه ایستگاهی را به گل تبدیل کرد اما بازیکنان بارسلونا بسیار ناراضی بودند، چرا که بر این باور بودند ایگلسیاس ویانوئوا، داور مسابقه دو پنالتی آشکار را برایشان نگرفته است. ویارئال که با هدایت فران اسکریبا بازی می‌کرد، در ابتدای نیمه دوم با ضربه نیکولا سانسونه روی یک ضدحمله به گل رسید. بارسا هم در فاصله 30 ثانیه به پایان مسابقه گل تساوی را زد.

در آن بازی، برای ویارئال این بازیکنان به میدان رفتند: آسنخو، ماریو، موساکیو (آلوارو)، ویکتور روییس، خائومه کاستا، برونو، تریگوئوروس، دوس‌سانتوس، سوریانو (رودریگو)، سانسونه و پاتو (کاستیه‌خو). بازیکنان بارسلونا هم به این ترتیب بودند: تراشتگن، سرخی روبرتو، پیکه، ماسچرانو، دینیه (توران)، بوسکتس، گومش (دنیس سوارس)، اینیستا، مسی، لوییس سوارس و نیمار.

این دومین تساوی پیاپی دو تیم در خانه ویارئال بود. بازی فصل پیش آنها هم با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود. بارسلونا در آن بازی دو بر صفر پیش افتاد اما ویارئال توانست بازی را به تساوی بکشاند.

آخرین برد ویارئال در خانه مقابل بارسلونا به 20 نوامبر 2007 برمی‌گردد، یعنی بیش از یک دهه پیش. در آن هنگام تیم مانوئل پیگرینی توانست تیم فرانک ریکارد را سه بر یک ببرد.

سانتی کاسورلا برای ویارئال گل اول را زد و مارکوس سنا هم دو گل بعدی را به ثمر رساند. بویان کرکیچ هم برای بارسلونا یک گل زد.

پیش از این دو تساوی، بارسا سه بار در خانه ویارئال پیروز شده بود. آمار آنها در یک دهه اخیر، شش برد و چهار تساوی در خانه این تیم بوده است.

در مجموع، بارسلونا 17 بار در لیگ در خانه ویارئال بازی کرده کرده است. پنج بازی را ویارئال برده، چهار بازی مساوی شده و بارسلونا در هشت دیدار پیروز شده است. ویارئال در این مدت 25 گل زده و بارسا هم 26 گل به ثمر رسانده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز