خبرگزاری کار ایران

لمپارد و بالاک سفرای چلسی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۶۸۲

نشریه دیلی میل نوشته است که به دنبال ملاقات مارینان گرانفسکایا، مدیر اجرایی باشگاه چلسی با فرانک لمپارد و میشاییل بالاک، این دو نفر قرار است که دوباره به استخدام این باشگاه درآیند و در نقش سفیر برای آن فعالیت کنند.

به گزارش ایلنا، لمپارد که رکورددار گلزنی چلسی است، در 13 سال حضورش در استمفوردبریج تمام افتخارات را کسب کرد و بالاک هم که چهار سال در چلسی بود با این تیم دو گانه قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی انگلیس را در سال 2010 به کارنامه افتخارات دوران بازیگری‌اش اضافه کرد.

آنها از زمانی که چلسی را ترک کرده‌اند همواره به‌عنوان میهمانان رومن آبراموویچ، مالک باشگاه در استمفوردیج حضور پیدا کرده‌اند و لمپارد هم به‌عنوان بخشی از پروژه مطالعاتی‌اش برای کسب مدارک مربیگری، وقتش را در زمین تمرینی چلسی سپری کرده است.

اکنون اما گرانفسکایا، مدیر اجرایی و معتمدترین فرد آبراموویچ در باشگاه، با این دو بازیکن پیشکسوت ملاقات کرده و به آنها پیشنهاد کار به‌عنوان سفرای باشگاه را داده است. این در حالی است که هر دوی آنها تعهداتی نسبت به چند شبکه رسانه‌‌ای دارند که مانع از آن می‌شود زمان کافی را برای ایفای نقش به‌عنوان سفیر چلسی اختصاص دهند اما باشگاه امیدوار است که در آینده همکاری‌اش با این دو نفر آغاز شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز