خبرگزاری کار ایران

نقشه مورینیو برای دبروین در دربی منچستر

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۶۸۱

کوین دبروین شاید امشب یک مشکل بزرگ داشته باشد، اینکه چگونه از بند کسی که قرار است سایه او در میدان نبرد شهرآورد منچستر باشد خلاص شود.

به گزارش ایلنا، این بازیکن بلژیکی در این فصل خارق‌العاده بوده است. او از بازیکنی خیلی خوب تا بازیکنی در کلاس جهانی ارتقای درجه پیدا کرده است. کافی است 5 ثانیه به او توپ را بدهید تا با پاس‌های بلندش ویران‌تان کند، یا با یک پاس کوتاه یا یک شوت سنگین به سمت دروازه. او همه این قابلیت‌ها را دارد. پس تعجبی ندارد اگر حریف بخواهد یکی از بازیکنانش را فقط و فقط مأمور مهار این پسر بلژیکی کند. در شهرآورد منچستر هم این وظیفه برعهده کسی نخواهد بود جز آندر اررا. این هافبک بلژیکی در مصاف فصل گذشته منچستریونایتد با چلسی مسوول کنترل ادن آزار بود و این کار را هم به بهترین شکل انجام داد و نتیجه‌اش هم این شد که من‌یونایتد با نتیجه 2 بر صفر بر میهمان لندنی‌اش غلبه کرد. در این فصل اما هنوز ندیده‌ام که کسی توانسته باشد چنین کنترلی را روی دبروین داشته باشد. اینکه چه اتفاقی می‌افتد زمانی که یک بازیکن او را از هر طرف مهار کند؟ اررا می‌تواند این کار را انجام دهد.

اگر مورینیو چنین تاکتیکی را به کار ببندد، دبروین یک معضل خواهد داشت؛ آیا او به کار همیشگی ادامه می دهد تا در فضاهای تنگ اررا را مغلوب کند و همچنان به خطرسازی‌اش ادامه دهد یا اینکه منطقه خطر را خالی و خودش را قربانی می‌کند؟ اگر او از مسیر همیشگی‌اش منحرف شود، مشکلات بیشتری برای یونایتد به وجود می‌آید و فضاهایی برای حرکت داوید سیلوا و سرخیو آگوئرو ایجاد می‌شود و در این صورت نمانیا ماتیچ خودش را جا مانده از کورس با بازیکنان حریف پیدا کند. در هر حال اینکه دبروین با کدام شیوه پا به میدان خواهد گذاشت می‌تواند تعیین کننده سرنوشت شهرآورد منچستر باشد.

منبع: سان / دنی هیگین‌بوتام

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز