خبرگزاری کار ایران

آرزوی اسطوره سرخ برای حضور روی نیمکت تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۶۷۶

اسطوره باشگاه منچستریونایتد از آرزویش برای حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش صحبت می‌کند.

به گزارش ایلنا، رایان گیگز، اسطوره منچستریونایتد گفته که دوست دارد جانشین کریس کولمن در تیم ملی ولز شود. کولمن اخیرا از سمت خود به‌عنوان مربی ولز استعفا داده و گیگز گفته می‌تواند هدایت این تیم را به عهده بگیرد.

گیگز در سال 2014 و پس از اخراج دیوید مویس، در چهار مسابقه مربی یونایتد شد و همچنین تا سال 2016 به‌عنوان دستیار لوییس فان‌خال کار کرد. گیگز 44 ساله که 64 بازی ملی در کارنامه دارد، مورد توجه چند تیم بود اما هرگز مربی ثابت یک تیم نبوده است. او می‌گوید: «البته که به مربیگری ولز علاقه دارم. من برای این تیم بازی کرده‌ام و گفته‌ام که می‌خواهم به مربیگری برگردم. روشن است که این یکی از بهترین پست‌ها است. من برای یونایتد و ولز بازی کرده‌ام. تا حالا با کسی در این باره صحبت نکرده‌ام اما بی‌تردید به این شغل علاقه دارم.»

ولز به یورو 2016 راه یافت و تا نیمه‌نهایی هم پیش رفت. آنها از سال 1958 تا 2016 نتوانسته بودند به مسابقات بزرگ راه یابند. ولز با وجود درخشش در یورو 2016، نتوانست به جام جهانی 2018 روسیه برسد و کولمن هم تیم را ترک کرد و به تیم دسته ‌یکی ساندرلند در انگلیس پیوست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز