خبرگزاری کار ایران

تاریخ پنجره نقل و انتقلات زمستانی نیم فصل مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۶۶۳

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال زمان پنجره نقل و انتقالات زمستانی نیم فصل 96-97 را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر این اساس:

1 - مطابق اساسنامه فدراسیون فوتبال و نیز مقررات نقل و انتقالات بازیکنان مصوب 1396، نظارت بر نحوه و چگونگی نقل و انتقالات داخلی و بین المللی، بر عهده کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال می باشد. لذا از تمام اشخاص منجمله باشگاه ها، بازیکنان ، کادر فنی و غیره درخواست می گردد که با مطالعه دقیق مقررات نقل و انتقالات مصوب 1396 و نیز مقررات بین المللی مربوط به نقل و انتقالات و اطلاع کامل، اقدام نمایند.

2 - از آنجائیکه در خصوص برخی از اشخاص و باشگاه ها، محرومیت هایی از ناحیه فدراسیون فوتبال ایران و یا مراجع بین المللی وضع گردیده است، از سازمان محترم لیگ نیز تقاضا می شود که همانند پنجره نخست نقل و انتقالات ، قبل از انجام نقل وانتقالات نیم فصل، در خصوص اشخاص و باشگاه ها، استعلام های مربوطه را از مراجع ذی ربط به عمل آورند.

3 – تمام باشگاه های لیگ برتر و دسته اول ، موظف می باشند نسبت به ارائه مستندات و تعیین وضعیت پرونده های مطروحه در مراجع بین المللی اقدام و مجوز ثبت قرارداد اشخاص خارجی را اخذ نمایند، در غیر این صورت ثبت قرارداد اشخاص خارجی جدید، امکان پذیر نخواهد بود.

4 – تمام باشگاه های لیگ برتر و دسته اول، موظف می باشند ضمن مراجعه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، اولاً نسبت به پرداخت حداقل 20% از کل بدهی های خود اقدام و ثانیاً معادل مبلغ اسمی مندرج در قراردادهای جدید نیم فصل ( 96-97 ) را نیز از کل بدهی خود تسویه نمایند، در غیر این صورت ثبت قرارداد اشخاص جدید، امکان پذیر نخواهد بود.

5- تمام باشگاه ها، موظف می باشند ضمن مراجعه به کمیته وضعیت فدراسیون، نسبت به تسویه محکومیت های احکام قطعی صادر شده از کمیته وضعیت اقدام نمایند، در غیر این صورت مجوز ثبت قراردادهای جدید صادر نخواهد شد.

6 - بدیهی است که در صورت گزارش یا مشاهده هرگونه تخطی نسبت به مقررات داخلی و بین المللی، کمیته وضعیت رسیدگی لازم و اتخاذ تصمیم مقتضی شامل توبیخ، جریمه نقدی، محرومیت باشگاه ها از نقل و انتقالات و محرومیت بازیکنان از حضور در مسابقات را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز