خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: من و مورینیو برای کسب قهرمانی دوقلو هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۹۹۴

سرمربی منچسترسیتی پیش از تقابل با شاگردان ژوزه مورینیو گفت: در کسب عناوین من و مورینیو دوقلو هستیم و هر دوی ما علاقه مند به برنده شدن جام‌ها هستیم.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا سخنانش در کنفرانس خبری دربی منچستر را اینگونه آغاز کرد: ما یکشنبه قهرمان لیگ انگلیس نخواهیم شد. او همچنین درباره مصدومیت ستاره اسپانیایی صحبت کرد و تاکید کرد که داوید سیلوا به دربی منچستر می‌رسد هر چند او اوایل هفته درباره شرایط این بازیکن تردید داشت.

قهرمان لیگ انگلیس: در این هدف من و مورینیو دوقلو هستیم و هر دوی ما علاقه مند به برنده شدن جام‌ها هستیم؛ کونته، پوچتینو و کلوپ هم حضور دارند. من هرگز از مربیان دیگر انتقاد نمی‌کنم برای اینکه چگونه بازی می‌کنند.

اهمیت دربی: ما برای قهرمانی در روز یکشنبه حاضر نمی‌شویم، این یک بازی مهم است، و هر اتفاقی که بیفتند تنها نگرانی من این است که همانطور که می‌دانیم بازی کنیم. این بازی با نیمه نهایی لیگ قهرمانان جایی که شما برای صعود فکر می‌کنید متفاوت است ما قصد داریم در اولدترافورد آرام باشیم و سعی کنیم بازی خوبی انجام بدهیم، همانطور که می‌دانیم، پس هیچ کس نمی‌داند که نتیجه چه خواهد بود. لیگ برتر انگلیس مانند مارتن است. رفتن به اولدترافورد لذت بخش خواهد بود و من مربی برای این نوع مسابقات هستم، این بازی جذاب است.

داوید سیلوا: او بازی می‌کند، پزشکان در آغاز هفته گفتند که درباره شرایط او شک و تردید وجود دارد، به همین دلیل من گفتم که شاید غایب این بازی باشد، اما او خوب است و قصد دارد بازی کند.

ورود رحیم استرلینگ به 23 سالگی: او هنوز در حال پیشرفت است و در این سن عادی خواهد بود اما استرلینگ یک دوران طولانی خواهد داشت.

وضعیت سایر بازیکنان: کمپانی قبل از بازی با شاختاردونسک احساس درد داشت و بازی نکرد. دلف بیماری کوچکی داشت و بقیه بازیکنانی که در این دیدار حضور نداشتند استراحت کردند؛ مانند اوتامندی.

ارتباط با مورینیو در منچستر: ما رابطه صحیحی با یکدیگر داریم و ملاقاتی در منچستر نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز