خبرگزاری کار ایران

چالش بزرگ تراکتورسازی در نقل و انتقالات نیم فصل

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۸۸۵

گل‌محمدی در نقل و انتقالات زمستانی با یک چالش بزرگی مواجه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی به دلیل محرومیت از دو پنجره گذشته نقل و انتقالات بیش از یک سال است که نتوانسته بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد و در این مدت بازیکنان زیادی از دست داد که این موضوع تیم را با کمبود مهره مواجه کرد و سرمربی سرخپوشان تبریزی چاره‌ای جز استفاده از بازیکنان تیم‌های پایه نداشت.

همین موضوع باعث تزریق چند نیروی جوان به ترکیب اصلی تراکتورسازی از جمله محمدرضا مهدیزاده، فاخر تهامی، محمد نادری، علی طاهران، امیر نصر آزادانی، محمدرضا آزادی، محمد مسلمی‌پور و امیر اسدزاده شد که بعضا عملکرد خوبی در ترکیب داشتند.

تراکتورسازان در فهرست نفرات خود تا پیش از اضافه شدن بازیکنان جوان، نفراتی مثل کیانی، نوری، عشوری، ایران‌پوریان، ابراهیمی، حاتمی و گودرزی را داشتند که تمام این نفرات بالای 30 سال سن دارند و میانگین سنی تیم در فصل گذشته بالا بود و همین موضوع انتقاداتی به کادرفنی گذشته تراکتورسازی وارد کرد که اضافه شدن بازیکنان جوان در فصل جاری این میانگین را بهبود بخشید.

از طرفی اضافه شدن نیروهای آینده‌دار که می‌توانند برای باشگاه مفید باشند هم پوئن مثبت تراکتورسازی در نیم فصل نخست بود.

با این حال خبرهایی که از تراکتورسازی به گوش می‌رسد نشان از این دارد که کادرفنی در تدارک حضور گسترده در نقل و انتقالات است و قرار است بین 6 تا 8 بازیکن جدید جذب کند که این نشان از دگرگونی کامل ترکیب نفرات تیم دارد.

اضافه شدن نفرات زیاد به تراکتورسازی هم به معنی بالارفتن میانگین سنی است و هم نشان از تبعید چند بازیکن جوان این تیم به نیمکت دارد که در ترکیب جا افتاده‌اند و به نوعی بر باد رفتن دستاوردهای تراکتور فصل جدید تا اینجای کار است.

البته نفراتی مثل ترابی، عالیشاه، مهدی‌پور، درخشان‌مهر و پهلوان که به عنوان سرباز به تراکتورسازی اضافه می‌شوند حداکثر 25 سال دارند و بازیکنان جوان محسوب می‌شوند ولی تجربه نشان داده تکیه ترکیب اصلی تیم بر بازیکنان سرباز و تعداد بالای آنها در ترکیب تیم نتایج خوبی در پی نداشته و تیم فصل چهاردهم تونی اولیویرا مثال عینی این موضوع است. ضمن اینکه این نفرات معمولاً همزمان با هم خدمتشان به پایان رسیده و با توجه به قرادادهایی که با تیم‌های خود دارند باعث می‌شوند تیم در آینده یکباره مهره‌های زیادی از دست بدهد.

باید دید کادرفنی با چالش پیش‌رو چکار می‌کند و شاهد نیمکت‌نشینی نفرات اصلی تیم در نیم فصل دوم خواهیم بود یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز