خبرگزاری کار ایران

از گلزنی جپاروف خیلی خوشحالم / قائدی به دلیل خستگی تعویض شد

شفر: راضی هستم اما هنوز جای پیشرفت داریم

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۳۲۰

سرمربی استقلال از عملکرد شاگردانش رضایت کامل دارد.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با سپاهان شرکت کرد و درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

از گلزنی جپاروف خیلی خوشحالم

ابتدا باید راجع به مصاحبه دیروز صحبت کنم زیرا مشکلات زیادی در  ترجمه مصاحبه دیروز وجود داشت و حالا می خواهم آن را باز گو کنم. از حرف هایی که دیروز شنیدید متاسف هستم اما این صحبت هایی نبود که من دیروز زدم. از بازی تیمم در نیمه اول بسیار خوشحال هستم. همیشه اعتقاد داشتم که این تیم می تواند خوب بازی کند و این قدرت را دارد. ما احیتیاج به اعتماد به نفس بازیکنان از جمله علی قربانی داشتیم. پاسی که آقای اسماعیلی دادند و آنگونه که گل زده شد برای ما بسیار مهم بود. ما همواره شوتزنی و ضربات ایستگاهی را تمرین کردیم و امروز دیدیم که اینکار درست بود. برای جپاروف خیلی خوشحالم که توانست بازی امروز را انجام دهد. خیلی کم اتفاق می افتد که 3 گل زده شود و امروز روز خوبی برای ما بود.

 

هنوز جای پیشرفت داریم

دروازه بان ما در نیمه دوم خیلی خوب عمل کرد. من نمی خواهم یک یا دو بازیکن را انتخاب کنم و از آنها تعریف کنم اما امروز باید بگویم امید ابراهیمی و مجید حسینی بسیار خوب بودند و شما دیدید که جپاروف خوب بوده است. از پیشرفت تیم بسیار راضی هستم اما هنوز جای پیشرفت داریم. ما با یکدیگر صحبت می کنیم و موضوعاتی هست که من آن را قبول ندارم و باید بهتر شویم. تشکر می کنم که به خوبی با من رفتار کردید و امیدوارم تا فصل دوم بتوانم فارسی صحبت کنم.

 

قائدی به دلیل خستگی تعویض شد

هفته ها قبل در مورد قائدی با شما صحبت کردم. او بازیکن جوانی است و بهتر است که او بازی کند تا پیشرفت کند. برای یک استعداد خوب نیست که او را به علت ضعیف بودن تعویض کنیم. قائدی خوب بازی کرد اما خسته بود. او برای تیم کارهای زیادی انجام داد و به دلیل خسته بودن تعویض شد. برای اینکه او دچار مشکل فیزیکی نشود تعویض شد. علی قربانی نیز مشکل بدنی داشت و مصدوم بود و به همین دلیل یعقوب را آوردیم. خسرو نیز را در سمت راست زمین اضافه کردیم تا کناره ها را ببندیم.

 

جابر مصدوم بود

جابر به دلیل مصدومیت در لیست ما حضور نداشتند. شهباززاده هیچ مشکلی نداشت و ما می خواستیم بیشتر دفاع کنیم و به همین دلیل ایشان به خاطر مسائل تاکتیکی در ترکیب ما حضور نداشتند.

 

ابراهیمی و جپاروف و شجاعیان خیلی خوب بودند

هر سه بازیکن خیلی خوب بازی کردند و به خوبی در ارسال پاس عمل می کنند. تیم سپاهان با یک مربع در مرکز زمین بود و ما باید با سه بازیکن علیه آنها در زمین حاضر می شدیم. بچه های آنالیز ما این موضوع را بررسی کردند و این موضوع پیشنهاد آنها بود. ما این موضوع را تمرین کردیم و بازیکنان خیلی خوب تمرینات خود را در زمین پیاده کردند. امید ابراهیمی خیلی خوب بازی کرد و از او راضی هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز