خبرگزاری کار ایران

قربانی: نشان دادیم روند رو به رشد خود را حفظ کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۳۱۹

مهاجم استقلال امیدوار است با این برد فشار روحی که روی بازیکنان است، برداشته شود.

به گزارش ایلنا، علی قربانی گلزن تیم استقلال در دیدار برابر سپاهان پس از بازی با خبرنگاران به صحبت پرداخت. او در رابطه با این دیدار گفت: ما در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم یک گل زیبا هم بزنیم. در نیمه دوم هم بازی را با گل آغاز کردیم. بعد از پیش افتادنمان سپاهان بازی را در دست گرفت اما نتوانست دروازه ما را باز کند و خدا را شکر ما با3 گل پیروز شدیم.

او در رابطه با گل نزدن مهاجمان استقلال در دیدارهای قبلی و شکسته شدن این طلسم توسط خود گفت: درست است که وظیفه مهاجم گلزنی است اما وقتی تیم گل نمی زند نمی توان تنها مهاجم را مقصر دانست. باید بررسی شود که مشکل از کجاست. خدا را شکرکه توانستیم در این بازی هم گل بزنیم و هم پیروز شویم. نشان دادیم روند رو به رشد خود را حفظ کردیم.

مهاجم استقلال در رابطه با فشار روانی روی مهاجمان این تیم گفت: بله، از ابتدای فصل همه ما استرس داشتیم. مخصوصا زمانی که موقعیت از دست می رفت استرس ما به شدت بالا می رفت و همین باعث می شد تا توپ های بعدی را نیز با فشار روانی ضربه بزنیم. اما امیدوارم این شرایط به پایان رسیده باشد و با بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم فشار را از روی تیم برداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز