خبرگزاری کار ایران

استقلال به جز گل موقعیت نداشت

کرانچار:دروازه بان استقلال ستاره زمین بود

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۳۱۷

سرمربی سپاهان بدشانسی و همچنین عملکرد فوق العاده دروازه بان استقلال را عامل شکست تیمش می داند.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان بعد از شکست برابر استقلال با حضور در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

 

دروازه بان استقلال ستاره زمین بود

شاهد یک دیدار زیبا بودیم. گل زودهنگام استقلال در ابتدای بازی در دستورالعمل های ما اختلال ایجاد کرد. بعد از این گل ما تلاش کردیم از شوک خارج شویم و گل را جبران کنیم؛ اما لحظه ای که جپاروف پشت توپ ایستاد، همه چیز خراب شد. او بازیکنی است که 90 درصد توپ ها را به گل تبدیل می کند. ما در نیمه دوم ریسک کردیم و سیستم تیم را تغییر دادیم و از دفاع 4 نفره به دفاع 3 نفره تغییر تاکتیک داشتیم. تنها تفاوت دو تیم این بود که دروازه بان استقلال ستاره زمین بود و تمامی توپ ها را مهار کرد. ما بد شانس بودیم و البته شاید بهتر باشد بگویم که ضربات حریف بسیار زیبا بود. هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و استقلال با یک بازی ریسکی و باز و 4 تغییر نسبت به بازی گذشته به میدان آمد. من تنها از بخشی از نیمه دوم راضی بودم و از نتیجه ناراضی هستم.

 

گل سوم استقلال در موقعیت آفساید بود

گلی که در ابتدای نیمه دوم دریافت کردیم، به نظر می رسید که قربانی در موقعیت آفساید قرار داشت و در گل نیز تاثیر داشت. البته این گل در نتیجه بازی تاثیر نداشت و در روند بازی نیز اخلال ایجاد نکرد. ما بعد از این گل ریسک کردیم و سه موقعیت گل داشتیم؛ اما دروازه بان حریف روز خوبی داشت و با چند عکس العمل دروازه خود را نجات داد.

 

استقلال به جز گل موقعیت نداشت

در نیمه اول بازیکنان ما می خواستند هافبک های استقلال و به ویژه جپاروف و قائدی را پرس کنند؛ اما در نهایت مجبور به عقب نشینی شدند. گل قربانی با یک ضربه زیبا بود و گل جپاروف را نیز نمی شد کنترل کرد؛ اما استقلال دیگر موقعیتی نداشت و در نیمه دوم نیز نتوانست بازی خود را انجام دهد.

 

بازی هجومی ما دردسر ساز نشد

قربانی در دقیقه 4 توانست از بازی هجومی ما استفاده کند و گلزنی کند و این موضوع که ما بالا بازی می کردیم برای ما دردسر ساز نشد و هافبک های ما خوب عمل کردند. در صحنه گل دوم نیز اشتباه از مدافع جوان ما بود که در کنار خط اشتباه فردی انجام داد و سپس مجبور به خطا شد و ما گل دوم را دریافت کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز